فیس‎بوک با ویدئوهای زنده جعلی مقابله می‎کند

شما نیز ممکن است چند مرتبه‎ای به ویدئوهای جعلی در فیس‎بوک برخورد کرده باشید. این ویدئوها عملا تصاویر ثابت یا ویدئوهایی هستند که دائم تکرار می‎شوند و این حس را به وجود می‎آورند ویدئوی زنده‎ای در حال پخش است. فیس‎بوک از این رفتار عصبانی شده است و قصد مقابله با آن را دارد. بزرگترین شبکه‎ی […]

شما نیز ممکن است چند مرتبه‎ای به ویدئوهای جعلی در فیس‎بوک برخورد کرده باشید. این ویدئوها عملا تصاویر ثابت یا ویدئوهایی هستند که دائم تکرار می‎شوند و این حس را به وجود می‎آورند ویدئوی زنده‎ای در حال پخش است. فیس‎بوک از این رفتار عصبانی شده است و قصد مقابله با آن را دارد.

بزرگترین شبکه‎ی اجتماعی جهان بخشی به سیاست پلت‎فرم Live API Facebook خود حالا اضافه کرده است که اشاره می‎کند کاربران نمی‎توانند از این API برای انتشار تنها تصاویر استفاده کنند.

در ابتدا، ویدئوهایی که قانون‎شکنی کنند تنها در این شبکه‎ی اجتماعی به صورت محدود نمایان خواهند بود. دسترسی افرادی که دائما از این قانون تخطی و رفتار خود را اصلاح نکنند ممکن است حتی به سرویس Facebook Live گرفته شود.

فیسبوک بعد از دریافت بازخورد از سوی کاربرانی که اعلام کرده‎اند از نظر آن‎ها این دسته از ویدئوها جالب یا به اندازه‎ی کافی درگیرکننده نبوده‎اند، تصمیم گرفته است با آن‎ها برخورد کند. این وب‎سایت در گذشته پخش ویدئوهای زنده‎ای را منع کرده بود که هدف آن‎ها دریافت لایک و یا واکنش افراد به واسطه‎ی رای‎دهی از بخش News Feed بوده است.

اقداماتی که فیس‎بوک در جهت آن گام بر می‎دارد برای کسب این اطمینان است که ویدئوهای زنده در فیس‎بوک کیفیت پایینی نخواهند داشت. ویدئو به بخشی از تجربه‎ی تعامل با فیس‎بوک تبدیل شده است و یقینا این شبکه‎ی اجتماعی می‎خواهد آن را حفظ کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال