فیسبوک اپلیکیشن اختصاصی بازی و استریم منتشر کرد

فیسبوک اپ مخصوص بازی و استریم خود را منتشر کرد. در این اپ چندین بازی و قابلیت استریم گنجانده شده است. ویژگی جالب این اپ استریم بازی و یا تماشای استریم دیگر بازیکنان است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، فیسبوک در رقابت با توییچ و یوتیوب اپلیکیشن اختصاصی بازی […]

فیسبوک اپ مخصوص بازی و استریم خود را منتشر کرد. در این اپ چندین بازی و قابلیت استریم گنجانده شده است. ویژگی جالب این اپ استریم بازی و یا تماشای استریم دیگر بازیکنان است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، فیسبوک در رقابت با توییچ و یوتیوب اپلیکیشن اختصاصی بازی و استریم منتشر کرد. کاربان ضمن بازی در این اپ با استفاده از ویژگی Go Live در گوشه سمت راست می توانند استریم را شروع کنند. همچنین قابلیت ارتباط با دیگر بازیکنان در این اپ گنجانده شده است. در قسمت Discover نیز علاقمندی ها و بازی های ترند معرفی می شود.

کاربران از عدم وجود تبلیغات در این اپ خبر داده اند. ظاهرا فیسبوک به این اپ به عنوان ابزاری برای درآمدزایی نگاه نکرده است. از ویژگی های مشابه این اپ با توییچ، پرداخت پول به استریمر های بازی و دریافت پورسانت از طرف فیسبوک است. همچنین کاربران در حین بازی می توانند با هم گفتگو کنند. نسخه اندروید این اپ منتشر شده و کاربران iOS باید مدتی منتظر بمانند. فیسبوک برنامه ویژه ای برای درآمد زایی از صنعت بازی دارد و باید دید آیا این صنعت که برای بسیاری با شکست همراه بوده برای چنین پلتفرمی چگونه خواهد بود. هر چند که فیسبوک از دوران قرنطینه برای انتشار اپ بازی و شناخت تمایلات کاربران به بهترین نحو استفاده کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال