فیسبوک به دنبال راه اندازی قابلیت پست های رشته ای توئیتر

فیسبوک قابلیت پست های رشته ای را همانند آنچه که در توییتر انجام می‌گیرد آزمایش می کند. به گفته این شرکت از این پس برخی از کاربران می‌توانند با وصل کردن پستهای جدید خود به پستهای قبلی آنها را به هم پیوند دهند. بدین ترتیب امکان دنبال کردن راحت تر مفاهیم توسط مخاطبان با توجه […]

فیسبوک قابلیت پست های رشته ای را همانند آنچه که در توییتر انجام می‌گیرد آزمایش می کند. به گفته این شرکت از این پس برخی از کاربران می‌توانند با وصل کردن پستهای جدید خود به پستهای قبلی آنها را به هم پیوند دهند. بدین ترتیب امکان دنبال کردن راحت تر مفاهیم توسط مخاطبان با توجه به محتوای قبلی امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین بار این قابلیت فیسبوک توسط مت ناوارا، مشاور شبکه های اجتماعی مشاهده شد که پس از آن توسط وی به اشتراک گذاشته شد. اکنون فیسبوک نیز این موضوع را تایید کرده و گفته است این قابلیت تنها برای برخی چهره های سرشناس در حال آزمایش است. طبق گفته فیس بوک پست های رشته ای در این پلتفرم با استفاده از دکمه View Post Thread کاربران را مجاز می کند تا بتوانند محتواهای با مضمون مرتبط را دریافت کنند. هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی برای همه کاربران فعال خواهد شد و آیا چنین اتفاقی هرگز خواهد افتاد یا خیر.

پیش از این پست های رشته‌ای تنها در توییتر اعمال شده بود اما در این پلتفرم نیز با محدودیت‌های مانند تعداد نویسه همراه بوده است. به نظر می‌رسد فیسبوک این محدودیت را برطرف کرده و هر کاربر می تواند حدود ۶۳ هزار و ۲۰۶ نویسه در هر پست منتشر کند.

فیسبوک معتقد است با فعال سازی این قابلیت کاربران ترغیب خواهند شد تا پست های بیشتری بگذارند به جای اینکه پست های طولانی تر بنویسند. این قابلیت همچنین در مواقعی که نیاز به بروز رسانی اطلاعات با توجه به اطلاعات قبلی وجود دارد بسیار مفید خواهد بود. با توجه به اینکه آزمایش این قابلیت توسط چهره های سرشناس آغاز شده می توان نتیجه گرفت فیسبوک هدفی بالاتر از نشر آسان اخبار را دنبال کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال