فیس‌بوک اپلیکیشن‌های مسنجر و اینستاگرام را برای ویندوز 10 عرضه خواهد کرد

یکی از مهم‌ترین اهداف مایکروسافت برای ویندوز 10، تشویق توسعه‌دهندگان برای تولید اپلیکیشن‌های جهانی است که روی تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند، اجرا شوند. ظاهراً غول نرم‌افزاری دنیا، فیس‌بوک، قرار است با این هدف مایکروسافت همراه شود. در جریان رویداد امروز مایکروسافت که از ساعاتی پیش آغاز شده، این شرکت عنوان کرد که فیس‌بوک […]

یکی از مهم‌ترین اهداف مایکروسافت برای ویندوز 10، تشویق توسعه‌دهندگان برای تولید اپلیکیشن‌های جهانی است که روی تبلت‌ها، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند، اجرا شوند. ظاهراً غول نرم‌افزاری دنیا، فیس‌بوک، قرار است با این هدف مایکروسافت همراه شود. در جریان رویداد امروز مایکروسافت که از ساعاتی پیش آغاز شده، این شرکت عنوان کرد که فیس‌بوک اپلیکیشن‌های مسنجر، اینستاگرام و فیس‌بوک را برای ویندوز 10 تولید خواهد کرد. در همین رابطه نقل قولی منسوب به مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیرعامل فیس‌بوک با این مفهوم که ” فیس‌بوک در ویندوز 10 همه چیز است” منتشر شده است.

microsoft_0077.0

ارتقای اپلیکیشن فیس‌بوک برای ویندوز 10، شاید زیاد غافلگیرکننده و هم نباشد، اما شاید برای عرضه به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام دیر هم شده باشد، چرا که نزدیک به 2 سال از انتشار آن برای ویندوزفون می‌گذرد. حتی آخرین نسخه اینستاگرام ویندوزفون از قابلیت آپلود ویدئو هم محروم است و کاربران این پلتفرم برای این کار از اپلیکیشن‌های سوم شخص جایگزین استفاده می‌کنند. عرضه نسخه جدید اینستاگرام می‌تواند برای کاربران ویندوز دلگرم‌کننده باشد ولی باید این نکته را هم در نظر داشت که مایکروسافت برای تبدیل کردن ویندوز به یک میزبان شایسته و باثبات برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث، موانع بسیاری را باید از سر راه توسعه‌دهندگان بردارد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال