فیس‌بوک به افراد مشهور پول می‌دهد تا از این شبکه اجتماعی استفاده کنند

فیس‎بوک قبول کرده است که به بیش از 140 فرد مشهور (از جمله دیپاک چوپرا، راسل ویلسون بازیکن لیگ NFL و رمزی) و شرکت‎های رسانه‎ای (CNN، نیویورک تایمز، BuzzFeed) به منظور استفاده از سرویس Facebook Live، قابلیت استریم کردن زنده‎ای که این شرکت امید زیادی به آن بسته است، پول پرداخت کند. شرکت Gawker Media […]

فیس‎بوک قبول کرده است که به بیش از 140 فرد مشهور (از جمله دیپاک چوپرا، راسل ویلسون بازیکن لیگ NFL و رمزی) و شرکت‎های رسانه‎ای (CNN، نیویورک تایمز، BuzzFeed) به منظور استفاده از سرویس Facebook Live، قابلیت استریم کردن زنده‎ای که این شرکت امید زیادی به آن بسته است، پول پرداخت کند. شرکت Gawker Media نیز وارد این کارزار شده است.

بنابر این در حالی‎که توییتر در حال ارائه‎ی یک اپلیکیشن “تنها مختص افراد مشهور” به منظور دور نگه داشتن افراد مهم از مزاحمت توده‎ی عام است، فیس‎‌بوک می‎خواهد که افراد زیبا (از جمله دی‎جی آرمین ون بورن و تیم باشگاهی بارسلونا) را مستقیما به پیش ما آورد و سپس ما پول ناشی از تبلیغات را دوباره تقدیم فیس‎بوک کنیم.

ایده‎ی پشت این طرح این است که افراد عاشق ویدئو هستند (نمونه‎ی بارز آن ویدئوهای ویروسی است)، و اگر بتوانیم ما اخبار مورد نظرمان و فرد مشهور مورد علاقه‎مان را در یک جا داشته باشیم، تا زمانی که زندگی می‎کنیم هرگز صفحه‎ی اصلی فیس‎‌بوک را ترک نخواهیم کرد. چرا باید این همه انرژی صرف کنیم و وارد سایت‎هایی نظیر NYTimes دات کام یا سایت یک فرد مشهور شویم، زمانی که آن‎ها مستقیم پیش خود ما می‎آیند؟

به دنبال آن، هرچه ما بیشتر در وب‎سایت فیس‎بوک باشیم، چشمان بیشتری به تبلیغات موجود در این غول دنیای شبکه‎های مجازی خواهد افتاد، در نتیجه فیس‎بوک قادر به دنبال کردن داده‎های بیشتری است و دلارهای بیشتری به دست خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال