فیسبوک یک ابزار کامل آب‌وهوا ر ابه اپلیکیشن خود افزود

اگر از اپلیکیشن فیس‌بوک بر روی گوشی‌هوشمند خود استفاده می‌کنید، طبیعتا متوجه بخش آب و هوای این برنامه شده‌اید. به نظر می‌رسد این بخش نتوانسته فیس‌بوک را راضی نگه دارد و این شرکت به دنبال توسعه‌ی آن است تا بتواند یک ابزار کامل آب و هوا را به اپلیکیشن اضافه کند. فیس‌بوک طی سال‌های اخیر […]

اگر از اپلیکیشن فیس‌بوک بر روی گوشی‌هوشمند خود استفاده می‌کنید، طبیعتا متوجه بخش آب و هوای این برنامه شده‌اید. به نظر می‌رسد این بخش نتوانسته فیس‌بوک را راضی نگه دارد و این شرکت به دنبال توسعه‌ی آن است تا بتواند یک ابزار کامل آب و هوا را به اپلیکیشن اضافه کند.

فیس‌بوک طی سال‌های اخیر سعی کرده تا تمامی ابزارها را به برنامه‌ی خود اضافه کند. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید به انجام بازی با دوستان خود بپردازید، با یکدیگر تماس برقرار کنید و حالا در آینده‌ای نه‌چندان دور، بتوانید وضعیت کامل آب و هوا را طی روزهای آینده بررسی کنید. همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، ابزار جدید فیس‌بوک به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به طور کامل وضعیت آب و هوای چند روز آینده‌ی منطقه‌ی خود را بررسی کنند. پیش از این، کاربران تنها خلاصه‌ای از این وضعیت را مشاهده می‌کردند و حالا قرار است این ابزار کامل‌تر از گذشته شود.

براساس گفته‌های یکی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن فیس‌بوک، آن‌ها با همکاری سایت Weather.com اطلاعات آب‌وهوای هر منطقه را جمع‌آوری خواهند کرد و در اختیار کاربران خود قرار خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال