فیس‌بوک مشغول آزمودن قابلیت جدیدی موسوم به Discover است

اگر شما هم از کاربران شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک باشید باید با بخش Gropus در این وب‌سایت آشنا باشید. این بخش از فیس‌بوک، امکان پیوستن به گروه‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند؛ اما حالا مهندسین این شرکت در حال آزمایش یک ویژگی‌ جدید با نام Discover هستند که می‌تواند امکانات جدیدی را پیش روی کاربران […]

اگر شما هم از کاربران شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک باشید باید با بخش Gropus در این وب‌سایت آشنا باشید. این بخش از فیس‌بوک، امکان پیوستن به گروه‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند؛ اما حالا مهندسین این شرکت در حال آزمایش یک ویژگی‌ جدید با نام Discover هستند که می‌تواند امکانات جدیدی را پیش روی کاربران قرار دهد.

در مصاحبه‌ای که فیس‌بوک با اینترنشنال بیزینس تایمز داشته است، مدیران این شرکت از یک ویژگی جدید با نام Discover رونمایی نموده‌اند که کاربران به کمک آن می‌توانند حالا گروه‌های مختلف در منطقه‌ی محلی خود را پیدا نموده و حتی گروه‌هایی که دوستان خود در آن‌ها حضور دارند را نیز شناسایی کرده و در صورت تمایل، به آن‌ها ملحق گردید. این گروه‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی همچون فرزند پروری، شبکه و غذا تشکیل شده‌اند و قرار است تا چند هفته‌ی دیگر، در اختیار کاربران بیشتری نیز قرار بگیرند.

هنوز فیس‌بوک اطلاعات زیادی از این قابلیت جدید را پیش روی کاربران قرار نداده و قرار است در روزهای آینده، اطلاعات بیشتری را در مورد Discover پیش روی کاربران قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال