فیس‌بوک اپلیکیشن Events را برای iOS عرضه کرد

هر از چند وقت یک‎بار شاهد این هستیم فیس‎بوک اپلیکیشن جدیدی ارائه می‎دهد تا ببیند عملکرد آن به چه نحو خواهد بود و آیا ارزش حفظ آن وجود دارد یا خیر. بعضی از اپلیکیشن‎ها مانده‎اند، بعضی دیگر فراموش شده‎اند و این بین آخرین تلاش فیس‎بوک در این زمینه در قالب اپلیکیشن Events است. همان‎طور که […]

هر از چند وقت یک‎بار شاهد این هستیم فیس‎بوک اپلیکیشن جدیدی ارائه می‎دهد تا ببیند عملکرد آن به چه نحو خواهد بود و آیا ارزش حفظ آن وجود دارد یا خیر. بعضی از اپلیکیشن‎ها مانده‎اند، بعضی دیگر فراموش شده‎اند و این بین آخرین تلاش فیس‎بوک در این زمینه در قالب اپلیکیشن Events است. همان‎طور که از نام آن بر می‎آید، این اپلیکیشن مخصوص رویدادها است.

در فیس‎بوک شما در حال حاضر می‎توانید رویدادهایی که دنبال می‎کنید، رویدادهای در پیش رو یا رویدادهایی که در اطراف شما وجود دارد را بررسی کنید. با استفاده از اپلیکیشن Events، توسط فیس‎بوک پلت‎فرم تخصصی‎تری در اختیار شما به منظور پیگیری کردن رویدادها قرار داده می‎شود. نظر فیس‎بوک در این رابطه این‎چنین است “زمانی که شما اپلیکیشن را باز می‎کنید، نگاهی به رویدادهای جدیدی خواهید داشت که دوستان شما را به آن علاقه دارند به همراه رویدادهایی که اخیرا توسط صفحاتی که شما لایک کرده‎اید اعلام شده‎اند و به‎روزرسانی رویدادهایی که دنبال می‎کنید.”

فیس‎بوک به کاربران اجازه خواهد داد براساس زمان، موقعیت و علاقه‎مندی‎های خود رویدادها را بررسی کنند. بنابراین به عنوان مثال اگر دوست داشته باشید بدانید که آیا این هفته نمایشگاه آثار هنری برگزار می‎شود، می‎توانید در این اپلیکیشن آن را جستجو کنید. هم‎چنین استفاده‎ی دیگر آن می‎تواند به این صورت باشد که شما به یک شهر یا کشور متفاوت سفر می‎کنید و رویدادهایی در آن‎جا وجود دارد که دوست دارید در آن شرکت کنید.

مجددا باید گفت که فیس‎بوک ایده‎ی جدیدی در این اپلیکیشن پیاده کرده است ولی این‎که این اپلیکیشن قادر به بقا باشد یا نه را باید صبر کرد و دید. فعلا، کاربران iOS می‎توانند از iTunes App Store این اپلیکیشن را دانلود کنند و کاربران اندرویدی باید کمی بیشتر برای عرضه‎ی نسخه‎ی اندرویدی اپلیکیشن Events صبر کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال