امکان استفاده همزمان از چند اکانت در پیام‌رسان فیس‌بوک فراهم شد

فیس‌بوک به طور رسمی اعلام کرد که امکان استفاده‌ی همزمان از چند اکانت در پیام‌رسان‌ش در گوشی‌های‌هوشمند فراهم شده است. این قابلیت که فعلا در گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی موجود است منحصرا برای پیام‌رسان فیس‌بوک بوده و خود برنامه‌ی فیس‌بوک از این قابلیت پشتیبانی نخواهد کرد. فعلا مشخص نیست که به جز اندروید آیا iOS نیز از […]

فیس‌بوک به طور رسمی اعلام کرد که امکان استفاده‌ی همزمان از چند اکانت در پیام‌رسان‌ش در گوشی‌های‌هوشمند فراهم شده است. این قابلیت که فعلا در گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی موجود است منحصرا برای پیام‌رسان فیس‌بوک بوده و خود برنامه‌ی فیس‌بوک از این قابلیت پشتیبانی نخواهد کرد. فعلا مشخص نیست که به جز اندروید آیا iOS نیز از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

براساس گفته‌های فیس‌بوک، تمامی پیغام‌های منتشر شده در هر حساب به صورت کاملا شخصی خواهند بود و حساب‌های دیگر نمی‌توانند به پیام‌های شما دسترسی داشته باشند. در واقع دیگر کاربرانی که از برنامه‌ی شما استفاده می‌کنند تنها توانایی دیدن تعداد پیام‌های شما را دارند و هرگز نمی‌توانند به محتوای پیام‌ها دسترسی داشته باشند.

به گفته‌ی فیس‌بوک، برای اولین بار برنامه از شما رمز عبور می‌خواهد و می‌توانید در صورت نیاز این قابلیت را غیر فعال کنید تا تنها با یک بار وارد کردن رمز عبور دیگر در دفعات بعد نیاز به وارد کردن پسورد خود نداشته باشید. از طرفی دیگر اگر شخصی که از برنامه‌ی پیام‌رسان فیس‌بوک بر روی گوشی شما استفاده می‌کند مورد اعتماد نیست کافی است تا به تنظیمات برنامه رفته تا برنامه با هر بار وارد شدن از شما رمز عبور بخواهد.

با آپدیت برنامه‌ی پیام‌رسان فیس‌بوک می‌توانید با وارد شدن به بخش Accounts از این قابلیت جدید استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال