بازی‎های مسنجر فیس‎بوک در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت

فیس‎بوک روز گذشته اعلام کرد که بازی‎های مسنجر خود را در اختیار بیش از یک میلیارد کاربر جهانی اپلیکیشن پیام‎رسانی خود قرار می‎دهد. این پلت‎فرم بازی‎های فوری (Instant Games) نامیده می‎شود و ابتدا به صورت آزمایشی در آبان‎ماه سال گذشته اجرا شد. در مسنجر فیس‎بوک بیش از 50 بازی از جمله عناوینی مانند Word with […]

فیس‎بوک روز گذشته اعلام کرد که بازی‎های مسنجر خود را در اختیار بیش از یک میلیارد کاربر جهانی اپلیکیشن پیام‎رسانی خود قرار می‎دهد. این پلت‎فرم بازی‎های فوری (Instant Games) نامیده می‎شود و ابتدا به صورت آزمایشی در آبان‎ماه سال گذشته اجرا شد. در مسنجر فیس‎بوک بیش از 50 بازی از جمله عناوینی مانند Word with Friends, Pac-Man و Galaga وجود دارد. فیس‎بوک حالا تصمیم گرفته است که این پلت‎فرم را در اختیار تمامی کاربران خود قرار دهد.

قابلیت‎های غنی گیم‎پلی نیز حالا به صورت زنده هستند. یعنی جداول امتیاز و تورنمنت‎هایی وجود خواهد داشت تا تجربه‎ی بازی برای بیش از 1.2 میلیارد کاربری که ماهیانه از مسنجر فیس‎بوک استفاده می‎کنند، درگیرکننده‎تر و شخصی‎سازی‎تر شده باشد.

ربات‎های بازی نیز به چشم می‎خورند که با فرا خواندن گزینه‎های جدید بازی و داغ کردن رقابت با ارائه‎ی به‎روزرسانی‎هایی در خصوص جداول بازی، کمک به درگیرتر کردن بازیکنان می‎کنند. Zynga’s Word with Friends یکی از اولین بازی‎هایی است از قابلیت‎های غنی گیم‎پلی بهره می‎برد.

این شرکت اعلام کرده است که پلت‎فرم بازی‎های فوری در مسنجر این شرکت در طی چند هفته‎ی آینده در اختیار هم کاربران اندرویدی و هم iOS قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال