قابلیت‎های “منشن کردن” و “نشان دادن واکنش” به مسنجر فیس‎بوک اضافه شد

فیس‎بوک قصد دارد تا جای ممکن قابلیت‎های جدید اپلیکیشن مسنجر خود را افزایش دهد. آخرین امکاناتی که به این اپ اضافه شده است قابلیت “واکنش‎ها” (که برای مدتی به محک گذاشته شده بود) و “منشن‎ها” است. هر دو قابلیت در طی روزهای آینده در اختیار کاربران جهانی این اپ قرار داده می‎شوند. به دنبال به‎روزرسانی […]

فیس‎بوک قصد دارد تا جای ممکن قابلیت‎های جدید اپلیکیشن مسنجر خود را افزایش دهد. آخرین امکاناتی که به این اپ اضافه شده است قابلیت “واکنش‎ها” (که برای مدتی به محک گذاشته شده بود) و “منشن‎ها” است. هر دو قابلیت در طی روزهای آینده در اختیار کاربران جهانی این اپ قرار داده می‎شوند.

به دنبال به‎روزرسانی این اپلیکیشن، کاربران قادر خواهند بود در یک مکالمه نسبت به هر پیام واکنش نشان دهند و به همین منظور از بین 7 واکنش مختلف انتخاب کنند. برای اضافه کردن یک واکنش کاربر کافی است روی هر پیام انگشت خود را گرفته و نگه دارد و سپس یکی از ایموجی‎هایی که ظاهر می‎شود را برای نشان دادن واکنش خود انتخاب کند یعنی: عشق، خنده، تعجب، ناراحت، خشمگین، بله و خیر. به یاد داشته باشید که دو ایموجی آخر را با توجه به ماهیت ظاهر آن‎ها می‎توان به عنوان “لایک” و “دیسلایک” نیز در نظر گرفت.

زمانی که کاربر در حال گفتگو با شخص دیگری است، در پیام‎ها در گوشه‎ی پایینی واکنش‎ها را مشاهده خواهد کرد، در این محل خلاصه‎ای از تعداد افرادی که نسبت به آن‎ها واکنش نشان داده شده است، به چشم می‎خورد. به دنبال آهسته ضربه زدن روی آن مشخص می‎شود کاربر دقیقا برای چه کسی احساس خود را نشان داده است و به دنبال نشان دادن احساس به یکی از پیام‎های ارسالی، انیمیشن کوچکی به کاربر نشان داده می‎شود. اگر اپلیکیشن مسنجر فیس‎بوک باز نباشد، کاربر نوتیفیکیشنی دریافت می‎کند که مشخص می‎کند شخصی نسبت به پیام او واکنش نشان داده است. قابلیت واکنش‎ها برای تمامی پیام‎ها موجود خواهد بود یعنی پیام‎های متنی، استیکرهاه، ویدئوها، تصاویر، گیف‎ها و حتی سایر ایموجی‎ها و در تمامی مکالمه‎ها، خواه تک به تک و خواه گروهی، امکان استفاده از این قابلیت وجود دارد.

از طرف دیگر قابلیت “منشن کردن‎” برای گفتگوهای گروهی مناسب است، زمانی که می‎خواهید توجه شخصی را به پیام خود جلب کنید. برای این منظور کافی است که نماد “@” را به همراه چند حرف اول اسم شخص یا نام فامیلی او تایپ کنید تا لیستی از افرادی که می‎توانید از بین آن‎ها انتخاب کنید، ظاهر شوند. سپس چیزی که می‎خواهید را بنویسید و فرد منشن شده متوجه می‎شود که شما او را مورد خطاب قرار داده‎اید. این کار از طریق دریافت یک نوتیفیکیشن جدید صورت خواهد گرفت که به فرد نشان خواهد داد که شما شخصا او را مورد خطاب قرار داده‎اید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال