مسنجر فیس‌بوک با قابلیت مکالمه گروهی به‌روزرسانی شد

همان طور که احتمالا می‌دانید، با استفاده از برنامه مسنجر فیسبوک می‌توان به برقراری یک تماس صوتی معمولی به سادگی اقدام کرد. اما اگر بخواهید همانند یک کنفرانس چندین شنونده داشته باشید چطور؟ جالب است بدانید که در طی بروزرسانی جدید این برنامه، قابلیت بر قراری تماس گروهی به این اپلیکیشن اضافه شده است. دیوید […]

همان طور که احتمالا می‌دانید، با استفاده از برنامه مسنجر فیسبوک می‌توان به برقراری یک تماس صوتی معمولی به سادگی اقدام کرد. اما اگر بخواهید همانند یک کنفرانس چندین شنونده داشته باشید چطور؟ جالب است بدانید که در طی بروزرسانی جدید این برنامه، قابلیت بر قراری تماس گروهی به این اپلیکیشن اضافه شده است.

دیوید مارکوس، نائب رئیس بخش پیام‌رسانی فیسبوک این طور اضافه می‌کند که: “از ارائه بروز رسانی جهانی برنامه مسنجر فیسبوک که در آن به قابلیت تماس گروهی پرداخته شده است بسیار خوشحالیم. به منظور بر قراری یک تماس صوتی گروهی تنها کافیست بر روی آیکون تماس در بخش گفتگو اشاره نمایید. در صفحه بعدی به نمایش در آمده می‌توانید بر روی تمامی افراد شرکت کننده در این تماس مدیریت داشته باشید. اگر از آخرین نسخه از برنامه مسنجر استفاده می‌کنید، مسلما شاهد نمایش آیکون تماس در بخش گفتگوی گروهی در طی 24 ساعت آینده خواهید بود.”

این قابلیت جدید در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دسترس خواهد بود. بنابراین لازم نیست نسبت به این موضوع نگرانی خاصی داشته باشید و در واقع می‌توانید با تمامی دوستان خود بدون هیچ گونه نگرانی تماس صوتی گروهی برقرار نمایید. از طرفی اگر فراموش کرده‌اید که می‌بایست فردی دیگر نیز به این تماس گروهی اضافه می‌شد، می‌توانید با انتخاب آیکون تماس بر روی پروفایل آن فرد، به سادگی او را نیز به این بخش اضافه نمایید. این فرایند مشابه آن چیزی است که پیشتر در برنامه اسکایپ شاهد آن بودیم. البته در این حیطه محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. برای مثال کاربر نمی‌تواند برای تمامی دوستان شبکه مجازی خود، یک تماس صوتی گروهی برقرار نماید.

بر اساس اطالعات منتشر شده از سوی شرکت فیسبوک که این موضوع و محدودیت‌های آن را کاملا روشن کرده است، تعداد نهایی مجاز یک مکالمه صوتی گروهی برابر با 50 نفر خواهند بود. البته قرار گیری 50 نفر در یک تماس گروهی شاید کمی عجیب به نظر برسد اما در هر حال اگر به این میزان نیاز پیدا کردید می‌توانید به سادگی از آن استفاده نمایید. در نهایت باید گفت که به منظور استفاده از این قابلیت‌ها حتما می‌بایست آخرین نسخه ارائه شده از برنامه Messenger فیسبوک را در اختیار داشته باشید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال