آمادگی فیسبوک برای اجرای نظارت‌های دولتی

مارک زاکربرگ از آمادگی فیسبوک برای نظارت های دولتی خبر داد. زاکربرگ در نشست امنیتی مونیخ با اشاره به پیاده سازی سیستم هوش مصنوعی برای تشخیص محتوای مخرب، آمادگی خود را برای نظارت دولتی اعلام کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Reuters، با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات در […]

مارک زاکربرگ از آمادگی فیسبوک برای نظارت های دولتی خبر داد. زاکربرگ در نشست امنیتی مونیخ با اشاره به پیاده سازی سیستم هوش مصنوعی برای تشخیص محتوای مخرب، آمادگی خود را برای نظارت دولتی اعلام کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Reuters، با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات در آمریکا و لزوم نظارت بر شبکه های اجتماعی، بحث دخالت دولت های خارجی از جمله روسیه از طریق شبکه های اجتماعی باردیگر قوت گرفته است. مارک زاکربرگ از فعالیت های فیسبوک برای مقابله با دروغ پراکنی خبر داد و گفت : بیش از 35 هزار نفر از پرسنل این کشور در تلاش برای بازبینی محتوا و اجرای برنامه های امنیتی این شرکت هستند. بدین ترتیب بسیاری از اکانت های فیک و جعلی در همان لحظات اول شناسایی می شوند.

شرکت هایی نظیر فیسبوک و توئیتر معتقدند که تنها ناشر محتوا هستند و مسئولیتی در قبال آنها ندارند. زاکربرگ اعلام کرده است که در صورت نظارت دولتی این پلتفرم باید چارچوب های خاصی را رعایت کند و این، فیسبوک را به چیزی بین روزنامه و ناشر تبدیل می کند. زاکربرگ در این کنفرانس از آمادگی فیسبوک برای پرداخت مالیات در اروپا خبر داد. تاکنون فیسبوک و شرکت هایی نظیر آن به دلیل نداشتن دفتر و تاسیسات فیزیکی از پرداخت مالیات فرار کرده اند و همین امر باعث بسیاری از دولتمردان را در صف منتقدین از این شرکت ها قرار داده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال