فیس‎بوک به دنبال پخش نمایش‎های اورجینال است

فیس‎بوک به خوبی علاقه‎ی خود را به محتواهای ویدئویی نشان داده است. در حقیقت به تازگی این شرکت یک اپ اختصاصی برای پخش ویدئو ارائه داده که برای دستگاه‎هایی نظیر تلویزیون‎های هوشمند، پلیرهایی نظیر اپل تی‎وی طراحی شده است و به نظر می‎رسد که این شرکت قصد دارد فعالیت خود را به میزبانی ویدئوهایی که […]

فیس‎بوک به خوبی علاقه‎ی خود را به محتواهای ویدئویی نشان داده است. در حقیقت به تازگی این شرکت یک اپ اختصاصی برای پخش ویدئو ارائه داده که برای دستگاه‎هایی نظیر تلویزیون‎های هوشمند، پلیرهایی نظیر اپل تی‎وی طراحی شده است و به نظر می‎رسد که این شرکت قصد دارد فعالیت خود را به میزبانی ویدئوهایی که توسط سایرین ایجاد شده‎اند نیز توسعه دهد.

وال‎استریت جورنال گزارش می‎دهد که فیس‎بوک به دنبال پخش نمایش‎های اورجینال (نمایش‎هایی که معمولا از طریق کانال‎های پخش مرسوم نظیر تلویزیون‎های ملی، ماهواره یا تلویزیون‎های کابلی پخش نمی‎شوند) نیز است. در واقع این اولین مرتبه‎ای نیست که فیس‎بوک نسبت به پخش ویدئوهای اصل (اورجینال) علاقه‎‎ی خود را نشان داده است و همین ماه قبل گزارش شده بود که این شبکه‎ی اجتماعی یک مدیرعامل اجرایی سابق شبکه‎ی MTV را به منظور کمک در این زمینه استخدام کرده است.

تصمیم فیس‎بوک خیلی عجیب نیست، به خصوص زمانی که موفقیت شرکت‎هایی نظیر نت‎فلیکس را در نظر می‎گیرید که با پخش ویدئوهای اورجیتال تاثیر فرهنگی بزرگی بر روی افراد با سریال‎هایی نظیر House of Cards, Orange is the New Black, Stranger Things گذاشته و هم‎چنین در حال ساخت چندین سریال تلویزیونی براساس شخصیت‎های کمیک‎های مارول است.

این گزارش ادعا می‎کند که فیس‎بوک به دنبال پخش ویدئوها در ژانرهای مختلف از ورزشی گرفته تا علمی، اسلوب زندگی، بازی و حتی احتمالا سریال‎های هفتگی است که به مدت 30 دقیقه می‎توانند پخش شوند. صحبتی در زمان اجرایی کردن این تصمیم و زمان آن اعلام نشده است، بنابراین نسبت به آن با دیده‎ی شک بنگرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال