فیسبوک امکان دسترسی رسانه‌های دولتی روسیه به این پلتفرم را محدود می‌کند

فیسبوک از این پس به رسانه های دولتی روسیه اجازه نخواهد داد تا در قسمت پخش تبلیغات یا کسب درآمد روی این پلتفرم فعالیت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مالک شبکه اجتماعی فیسبوک قصد دارد در هر نقطه‌ای از جهان مانع پخش تبلیغات یا کسب درآمد رسانه‌های دولتی روسیه از طریق […]

فیسبوک از این پس به رسانه های دولتی روسیه اجازه نخواهد داد تا در قسمت پخش تبلیغات یا کسب درآمد روی این پلتفرم فعالیت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مالک شبکه اجتماعی فیسبوک قصد دارد در هر نقطه‌ای از جهان مانع پخش تبلیغات یا کسب درآمد رسانه‌های دولتی روسیه از طریق پلتفرم خود شود. به گفته ناتانیل گلیچر رئیس واحد سیاست امنیتی فیسبوک این شرکت از هم اکنون استفاده از برچسب برای رسانه های دولتی روسیه را آغاز کرده و همچنان ادامه خواهد داد.

پیش از این نیز روسیه فیسبوک را به سانسور رسانه های این کشور متهم کرده بود و اعلام کرد از این پس در این کشور دسترسی به این پلتفرم با محدودیت همراه خواهد بود.

اما به نظر می رسد پیش از این رگلاتور دولتی ارتباطات روسیه اقداماتی را برای رفع محدودیت های رسانه های روسی در فیسبوک انجام داده بود. نیک گلد رئیس امور جهانی متا طی توئییتی اعلام کرد مقامات روسیه دستور خواستار توقف برچسب گذاری محتوای منتشر شده در فیسبوک از چهار سازمان رسانه ای دولت این کشور شدند. اگرچه با این درخواست موافقت نشده و به همین دلیل روسیه استفاده از خدمات این پلتفرم را محدود کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال