فیسبوک پیام رسان واتس اپ را با مجموعه خود ادغام کرد

سال گذشته فیسبوک با قیمت تقریبا ۲۲ میلیارد دلار، واتس اپ را خریداری نمود. حال به نظر می رسد باید به زودی شاهد یکی شدن این دو اپلیکیشن و سرویس‌های آن‌ها باشیم. نسخه جدید فیسبوک با شماره  ۳۱٫۰٫۰٫۷٫۱۳، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند از اپلیکیشن فیسبوک خود مطلب […]

سال گذشته فیسبوک با قیمت تقریبا ۲۲ میلیارد دلار، واتس اپ را خریداری نمود. حال به نظر می رسد باید به زودی شاهد یکی شدن این دو اپلیکیشن و سرویس‌های آن‌ها باشیم.

نسخه جدید فیسبوک با شماره  ۳۱٫۰٫۰٫۷٫۱۳، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند از اپلیکیشن فیسبوک خود مطلب مورد نظرشان را برای مخاطبین واتس‌اپ، با زدن یک دکمه “ارسال” که در صفحه فیسبوک آن‌ها تعبیه شده است، ارسال نمایند.

این امکان هنوز برای کاربران عادی به نمایش گذاشته نشده است و در حال حاضر صرفا افرادی که به نسخه‌های بتای فیسبوک دسترسی دارند می توانند از آن استفاده کنند.

پس از حرف و حدیث‌هایی که به دنبال خرید واتس‌اپ توسط فیسبوک مطرح بود، این شرکت اعلام نمود که سرویس مجموعه واتس‌اپ همچنان به شکل جداگانه و مستقل از شبکه اجتماعی فیسبوک اداره خواهد شد اما به نظر می‌رسد هر دو شرکت به دنبال راه هایی برای ادغام سرویس‌های خود هستند. هدف مجموعه فیسبوک از این کار افزایش محبوبیت خود با استفاده از سرویس واتس‌اپ و پس از آن نیز در مرحله بعد کسب درآمد بیشتر از طریق آگهی‌هایی است که در اپلیکیشن فیسبوک به فروش می‌رساند.

wai-a

با اضافه شدن امکان تماس صوتی به اپلیکیشن واتس‌اپ در نسخه اندروید و iOS، شایعاتی مبنی بر تمایل فیسبوک به استفاده از این سرویس در اپلیکیشن خود نیز منتشر شده است که به نظر می‌رسد پایه و اساس معتبری ندارد. با وجود تمام این مسائل، این دو برنامه هنوز به صورت مستقل عمل می‌کنند و باید منتظر ادغام این دو سرویس در آینده نزدیک باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال