فیسبوک در حال آزمایش قابلیت چت‌روم برای مسنجر خود است

فیسبوک در حال آزمایش قابلیت چت‌روم برای مسنجر خود در استرالیا و کانادا است. با چت‌روم‌هایی که حالت تابلوی اعلانات را دارند، افراد می توانند در گروه‌هایی که عضو نیستند نیز با دیگران به تعامل و بحث و گفتگو بپردازند. به گفته Drew Moxon، مدیر مسئول این پروژه، با ویژگی جدید چت، دیگر با اشتراک گذاشتن […]

فیسبوک در حال آزمایش قابلیت چت‌روم برای مسنجر خود در استرالیا و کانادا است. با چت‌روم‌هایی که حالت تابلوی اعلانات را دارند، افراد می توانند در گروه‌هایی که عضو نیستند نیز با دیگران به تعامل و بحث و گفتگو بپردازند.

به گفته Drew Moxon، مدیر مسئول این پروژه، با ویژگی جدید چت، دیگر با اشتراک گذاشتن علایقی که دوستان‌تان مایل به انتشار آنها نیستند، باعث ناراحتی یکدیگر نخواهید شد. با وجود اینکه هم اکنون کاربران مسنجر می‌توانند گروه بسازند، اما تنها افرادی که باهم دوست هستند،  می توانند با یکدگیر مکالمه داشته باشند.

در مقابل، چت‌روم‌هایی با مکالماتی موضوع-محور وجود دارند که افرادی با علایق مشابه می‌توانند در این اتاق‌ها به گفتگو با یکدیگر بپردازند. تا حدی به خصوصی بودن این چت‌روم‌ها تاکید شده است که فقط افرادی می‌توانند وارد این اتاق‌ها شوند، که توسط سازنده روم دعوت شده باشند.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی جدید به طور گسترده اعمال شود، اما وقتی فیسبوک این ویژگی را با کمک کاربران استرالیایی و کانادایی آزمایش کرد، احتمالا نوبت به سایر کشورها نیز خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال