به‌زودی می‌توانید عکس پروفایل فیس‌بوک خود را یک ویدئو تعویض کنید

شبکه اجتماعی فیس‌بوک که حالا به بزرگ‌ترین شبکه‌اجتماعی دنیا تبدیل شده و پس از گوگل رتبه دوم میزان بازدید را دارد، برای تصاویر پروفایل کاربران خود یک قابلیت جدید در نظر گرفته است. بر همین اساس از این پس کاربران موبایل این شبکه اجتماعی قادر خواهند تا به‌جای تصاویر ثابت، گاها کسل‌کننده و تکراری، از […]

شبکه اجتماعی فیس‌بوک که حالا به بزرگ‌ترین شبکه‌اجتماعی دنیا تبدیل شده و پس از گوگل رتبه دوم میزان بازدید را دارد، برای تصاویر پروفایل کاربران خود یک قابلیت جدید در نظر گرفته است.

بر همین اساس از این پس کاربران موبایل این شبکه اجتماعی قادر خواهند تا به‌جای تصاویر ثابت، گاها کسل‌کننده و تکراری، از یک تصویر متحرک 7 ثانیه‌ای با فرمت GIF به‌عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنند.

1453804069921855146

این قابلیت جدید فیس‌بوک در عین حال که می‌تواند جذاب باشد، آزاردهنده هم می‌تواند باشد به حدی که رخی کاربران، دیگران را بلاک کنند. این وسط قطعا کاربران خلاقی هم وجود خواهند داشت که از این ویژگی نهایت استفاده را برده و تصاویر خلاقانه‌ای برای پروفایل خود خلق کنند؛ چرا که پیش از این زمانی که فیسوک تصویر کاور را اضافه کرد، برخی از کاربران دست به ابداعات خلاقانه با این تصاویر زدند.

این قابلیت تنها برای نسخه موبایل لحاظ شده و در حال حاضر تعدادی از کاربران انگلیسی و کالیفرنیا در حال آزمایش آن هستند. می‌توانید از همین حالا دست به‌کار شده و تصویر 7 ثانیه‌ای خود را بسازید. این تصویر می‌تواند صدا داشته و یا بی‌صدا باشد.

این ویژگی جدید فیسبوک ما را به‌یاد زمانی انداخت که سایت MySpace به کاربران خود این اجازه را داد تا تصاویر زمینه پروفایل خود را با تصاویر متحرک، تصاویر اصطلاحا کاشی‌، پرزرق‌وبرق و چشم‌نواز جایگزین کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال