فیسبوک : پست های سیاستمداران به هیچ وجه پاک نخواهند شد

فیسبوک اعلام کرده که پست های سیاستمداران را تا زمانی که قوانین را زیر پا نگذاشته باشند ، حذف نخواهد کرد. فیسبوک بطور واضح اعلام کرده است که قوانین آزادی بیان در این شبکه اجتماعی برقرار است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از ورج ، فیسبوک اعلام کرده است که […]

فیسبوک اعلام کرده که پست های سیاستمداران را تا زمانی که قوانین را زیر پا نگذاشته باشند ، حذف نخواهد کرد. فیسبوک بطور واضح اعلام کرده است که قوانین آزادی بیان در این شبکه اجتماعی برقرار است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از ورج ، فیسبوک اعلام کرده است که در وظائف سیاستمداران دخالت نخواهد کرد. این سیایت فیسبوک که در ادامه قوانین پیشین این شرکت انجام میگیرد، نشان میدهد که فیسبوک به ارزش خبرها و بررسی واقعی بودن آن اهمیت میدهد.

مدیر ارتباطات فیسبوک ، نیک کلگ ( نخست وزیر سابق انگلستان ) در این باره گفته است : ” اگر کسی پستی به اشتراک بگذارد که از قوانین پلتفرم ما تبعیت نمی‌کند، تا زمانی که مطمئن باشیم علاقه مخاطبان به دیدن چنین مطلبی بیشتر ار صدمات وارد شده بوسیله آن است ، آن را حذف نخواهیم کرد. البته بیانیه ها باید به دور از تبلیغات باشند ، همچنین صحبت‌هایی که منجر به اعمال خشونت و صدمه می‌شوند ، در هر صورتی حذف خواهند شد.

البته این صحبت ها ا زهم شفافیت صحبت های فیسبوک را زیر سوال می برد. به نظر میرسد فیسبوک قصد دارد با چنین تعریفی به انتخاب خودش تهدیدها علیه یک فرد خاص را حذف کرده و از افراد دیگر حمایت کند. البته بر اساس گفته‌های کلگ “آن‌ها در فیسبوک به دنبال آزادی بیان هستند و به جای محدود کردنش از آن دفاع خواهند کرد”.

با توجه به نزدیک شدن انتخابات 2020 ، فیسبوک از هم اکنون موضع خود را مشخص کرده و واضح است که تمایل دارد تا از این جریانات دور باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال