فیس‎بوک بازی‎های لیگ برتر فوتبال آمریکا را به صورت زنده استریم خواهد کرد

بر هیچ‎کس پوشیده نیست که شرکت فیس‎‌بوک علاقه‎ی خاصی به محتویات ویدئویی دارد و اگر به یاد داشته باشید همین اواخر این شرکت اپلیکیشن اختصاصی برای تلویزیون‎های هوشمند ارائه داد. هم‎چنین شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شد که این غول دنیای اینترنت به دنبال استریم زنده‎ی مسابقات ورزشی مانند لیگ برتر بیسبال آمریکا است. با […]

بر هیچ‎کس پوشیده نیست که شرکت فیس‎‌بوک علاقه‎ی خاصی به محتویات ویدئویی دارد و اگر به یاد داشته باشید همین اواخر این شرکت اپلیکیشن اختصاصی برای تلویزیون‎های هوشمند ارائه داد. هم‎چنین شایعاتی مبنی بر این شنیده می‎شد که این غول دنیای اینترنت به دنبال استریم زنده‎ی مسابقات ورزشی مانند لیگ برتر بیسبال آمریکا است. با آن‎که هنوز این معامله صورت نگرفته است ولی این شرکت موفق شده است حق استریم مسابقات فوتبال را بگیرد.

به تازگی فیس‎بوک همکاری خود با Univision را اعلام کرد و آن‎ها به زودی شروع به استریم بازی‎های لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) می‎کنند. این شبکه‎ی اجتماعی انتظار دارد که بتواند حداقل 22 بازی از این فصل را به صورت زنده استریم کند و شروع این کار با مسابقه‎ی بین تیم‎های Atlanta United و Chicago Fire در تاریخ 28 اسفندماه خواهد بود.

آن دسته از افرادی که به استریم زنده‎ی این مسابقات علاقه دارند می‎توانند از طریق صفحه‎ی شرکت Univision در فیس‎بوک این کار را انجام دهند.

این ویدئوها با دستگاه‎های موبایل سازگار و دارای تعدادی از قابلیت‎های این شبکه‎ی اجتماعی هستند مانند مشاهده‎ی نظرات ارسالی افراد، عناصر گرافیکی تعاملی، پاسخ و پرسش طرفداران، رای‎گیری و موارد متعدد دیگر.

Dan Reed، رئیس بخش همکاری‎‎های جهانی ورزش‎ها در فیس‎بوک می‎گوید “ما برای MLS و Univision بابت ارائه‎ی چنین قابلیتی به فیس‎بوک هیجان‎زده هستیم تا کاربران بتوانند به صورت زنده مسابقات این فصل لیگ آمریکا را استریم کنند. این نوع تعامل باعث می‎شود طرفداران این مسابقات با راهی جدید برای تجربه کردن پخش زنده‎ی فوتبال مواجه شوند که برای صفحات موبایل و مشاهده در شبکه‎های اجتماعی بهینه‎ شده است.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال