مسنجر فیسبوک ماهانه بالغ بر یک میلیارد کاربر فعال دارد

در ماه فوریه بود که شرکت فیسبوک، مالک اپلیکیشن واتس‌اپ اعلام کرد تعداد کابران فعال در این شبکه اجتماعی در هر ماه به مرز یک میلیارد رسیده است. این برنامه دومین اپلیکیشن این شرکت بعد از برنامه اصلی این کمپانی بود که به این مرز می‌رسید. اما امروز سومین عضو این شرکت نیز توانست از […]

در ماه فوریه بود که شرکت فیسبوک، مالک اپلیکیشن واتس‌اپ اعلام کرد تعداد کابران فعال در این شبکه اجتماعی در هر ماه به مرز یک میلیارد رسیده است. این برنامه دومین اپلیکیشن این شرکت بعد از برنامه اصلی این کمپانی بود که به این مرز می‌رسید.

اما امروز سومین عضو این شرکت نیز توانست از این مرز عبور کند. در واقع هم اینک برنامه مسنجر شرکت فیسبوک توانسته است تعداد کاربران فعالی بیش از یک میلیارد داشته باشد.

به منظور تجلیل از این موفقیت برنامه مسنجر هدیه خاصی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. این هدیه از طریق ارسال استیکر بادکنک به یکی از دوستانتان فعال خواهد شد و انیمیشن به طور خودکار به نمایش در خواهد آمد. البته هنوز معلوم نیست که این قابلیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما در هر صورت احتمال می‌دهیم در صورت استفاده از آن در روز‌های آینده، نتوانید از هدیه در نظر گرفته شده استفاده نمایید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال