اینترنت رایگان فیس‌بوک حالا در دسترس بیش از 40 میلیون نفر در سراسر جهان است

فیس‌بوک روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد؛ این شرکت توانست بر پیش‌بینی مالی وال‌استریت غلبه و آمارهای فوق‌العاده‌ای را از خود ثبت کند و حتی ممکن است در سال 2017 به بیش از 2 میلیارد کاربر دست یابد. بااین‌حال یکی از بخش‌های اصلی که فیس‌بوک بر روی آن سرمایه گذاری زیادی مخصوصا در کشورهای جهان […]

فیس‌بوک روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد؛ این شرکت توانست بر پیش‌بینی مالی وال‌استریت غلبه و آمارهای فوق‌العاده‌ای را از خود ثبت کند و حتی ممکن است در سال 2017 به بیش از 2 میلیارد کاربر دست یابد. بااین‌حال یکی از بخش‌های اصلی که فیس‌بوک بر روی آن سرمایه گذاری زیادی مخصوصا در کشورهای جهان سوم انجام داده، ارائه‌ی اینترنت رایگان از طریق وب‌سایت Internet.org بوده است.

با استفاده از این وب‌سایت، کاربران می‌توانند از طریق اپراتورهای خود به برخی از سایت‌های منتخب به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند. باوجود برخی از مشکلات از جمله مسدود شدن این شبکه در کشور هند، مارک زاکنبرگ، مدیر اجرایی فیس‌بوک اعلام کرد که این سرویس حالا در اختیار بیش از 40 میلیون نفر در سراسر جهان است.

شاید این رقم، رقم زیادی به حساب نیاید اما اگر همین میزان را با سال 2014 و آمار 3 میلیونی مقایسه کنیم به نظر می‌رسد فیس‌بوک به آرامی اما با برنامه‌ی خاصی در حال پیش بردن این سرویس باشد. Internet.org در سال گذشته نیز 25 میلیون کاربر داشت و حالا پیشرفت قابل توجهی داشته و تعداد کاربرانش به 40 میلیون نفر رسیده است.

فیس‌بوک این سرویس را در 49 کشور ارائه کرده و شایعاتی مبنی بر ارائه‌ی این سرویس در کشور آمریکا نیز به گوش می‌رسد. فیس‌بوک از طریق تبلیغات موبایلی وب‌سایت Internet.org درآمد قابل توجهی را کسب کرده و به نظر می‌رسد با رشد این سرویس، درآمد فیس‌بوک از این بخش هم در آینده ادامه داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال