جدیدترین سیستم هوش‌مصنوعی فیس‌بوک، مانند انسان قادر به درک نوشته‌هاست

جدیدترین سیستم هوش مصنوعی فیس‌بوک به عنوان “DeepText” شناخته می‌شود و دارای برخی مفاهیم بسیار جدی و حتی حریم خصوصی است. این شبکه اجتماعی به اجرای سیستمی تمایل دارد که می‌تواند به تجزیه و تحلیل هزاران پست در هر ثانیه در سراسر 20 زبان مختلف، با دقت نزدیک به انسان کمک کند. این سیستم برای […]

جدیدترین سیستم هوش مصنوعی فیس‌بوک به عنوان “DeepText” شناخته می‌شود و دارای برخی مفاهیم بسیار جدی و حتی حریم خصوصی است. این شبکه اجتماعی به اجرای سیستمی تمایل دارد که می‌تواند به تجزیه و تحلیل هزاران پست در هر ثانیه در سراسر 20 زبان مختلف، با دقت نزدیک به انسان کمک کند.

این سیستم برای شما که یک کاربر فیس‌بوک هستید، به چه معناست؟ این شرکت به‌زودی قادر خواهد بود آنچه را که شما در پست‌ها، پیام‌ها و دیگر مطالب در دسترس پروفایل خود و سایر صفحات گفته‌اید را شناسایی کرده و پیشنهادات بهتر و سایر گزینه‌های مفید را ارائه دهد. برای مثال، اگر شما بخواهید پستی با موضوع نیاز به یک گردش یا صحبت کردن با یک دوست منتشر کنید، فیس‌بوک ممکن است به شما پیشنهاد دهد که از طریق ادغام مسنجر قابل حمل، خدمات Uber یا Lyft را دریافت کنید. نکته کلیدی این سیستم، تمایز بین زبان عامیانه، اصطلاحات مخصوص و سایر پیچیدگی‌های زبان انسان است که می‌تواند گاهی اوقات به درک چیزهای دشوار برای هوش مصنوعی کمک کند.

فیس‌بوک علاقه‌مند است تا این نوع تکنولوژی را به عنوان راهی برای کمک به قالب‌بندی پست‌های فروش باشد، درست زمانی که پست‌ها را منتشر می‌کنید، یا حتی به پین و فیلتر کردن سخنان مخرب، منفور و یا مضر در شبکه اجتماعی کمک کند. با توجه به فیس‌بوک، سیستم‌های Al آن، قبلاً تصاویر بیشتری را که می‌توانستند برای انسان‌ها توهین‌آمیز باشند، گزارش می‌دادند؛ بنابراین این شبکه اجتماعی قصد دارد به منظور فراهم کردن یک محل امن‌تر فراتر برود. این مفهوم که چگونه سیستم DeepText می‌تواند مزیتی برای کاربران باشد، قابل درک است، اما همچنین زمینه‌هایی برای چندین سؤال درباره حریم خصوصی ایجاد می‌کند که باید مورد بررسی قرار گیرد، در نتیجه DeepText آغاز به کار کرده و ارزش خود را به عنوان یک موتور توصیه ثابت می‌کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال