آپدیت جدید فیس‎بوک به مبارزه با لینک سایت‎های اسپم مملو از تبلیغ می‎رود

شرکت توانمند فیس‎بوک از برنامه‎های خود مبنی بر محدودسازی لینک‎ دادن به وب‎سایت‎های بی‎کیفیتی خبر داده است که اسپم در نظر گرفته می‎شوند. این شبکه‎ی اجتماعی ادعا می‎کند این تغییرات مبتنی بر فیدبک‎های دریافتی از جامعه‎ی کاربری آن بوده و از روز گذشته در تمامی پلت‎فرم‎ها اجرایی خواهد شد. به دنبال این به‎روزرسانی، کاربران فیس‎بوک […]

شرکت توانمند فیس‎بوک از برنامه‎های خود مبنی بر محدودسازی لینک‎ دادن به وب‎سایت‎های بی‎کیفیتی خبر داده است که اسپم در نظر گرفته می‎شوند. این شبکه‎ی اجتماعی ادعا می‎کند این تغییرات مبتنی بر فیدبک‎های دریافتی از جامعه‎ی کاربری آن بوده و از روز گذشته در تمامی پلت‎فرم‎ها اجرایی خواهد شد.

به دنبال این به‎روزرسانی، کاربران فیس‎بوک بایستی پست‎ها و تبلیغات کمتری در فید‎های خبری (News Feed) مشاهده کنند که به اصطلاح صفحات “با کیفیت پایین” لینک می‎دهند. هدف این آپدیت کمک به کاهش سطح پول‎سازی این وب‎سایت‎های بی‎ارزش است.

فیس‎بوک ادعا می‎کند که این شرکت صدها هزار وب‎سایتی که لینک‎ها آن‎ها در این شبکه‎ی اجتماعی پخش شده را بررسی کرده تا مواردی که حاوی “محتوای اصیل اندک بوده و تعداد تبلیغات مخرب، شوک‎آورد یا آزاردهنده” هستند را شناسایی کند.

به طور کلی، این شرکت از هوش‎مصنوعی برای این استفاده خواهد کرد که آیا وب‎سایت‎های به اشتراک گذاشته شده در فیس‎بوک تجربیاتی با ارزش کم در اختیار کاربر می‎گذارند یا خیر. این دسته از وب‎سایت‎ها در رتبه‎های به مراتب پایین‎تری در فید افراد ظاهر می‎شوند و ممکن است برای آن‎که یک تبلیغ نام بگیرند، شرایط لازم را نداشته باشند.

براساس گفته‎ی فیس‎بوک، تغییرات جدید طی مراحلی در طول ماه‎های آینده اجرایی خواهد شد، بنابراین ممکن است هنوز هیچ‎گونه بهبودی را مشاهده نکنید. طبیعتا، این تغییر باعث افزایش ترافیکی ورودی وب‎سایت‎هایی می‎شود که محتوای عالی دارند و سایرین با تاثیر منفی در این خصوص روبرو می‎شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال