قابلیت جدید Horizon Workroom فیسبوک برگزاری جلسات با واقعیت مجازی را ممکن می‌کند

فیسبوک یک اپ واقعیت مجازی جدید را معرفی کرده که کاربران با استفاده از آن در هنگام جلسات ویدیویی تجربه فراگیرتری را خواهند داشت و حس نشستن در کنار یکدیگر به آنها القا خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپ رایگان فیسبوک مربوط به کاربران هدست واقعیت مجازی آکیلیس کوئست ۲ […]

فیسبوک یک اپ واقعیت مجازی جدید را معرفی کرده که کاربران با استفاده از آن در هنگام جلسات ویدیویی تجربه فراگیرتری را خواهند داشت و حس نشستن در کنار یکدیگر به آنها القا خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپ رایگان فیسبوک مربوط به کاربران هدست واقعیت مجازی آکیلیس کوئست ۲ است که پیش از این توسط فیسبوک عرضه شده بو.د فیسبوک تلاش کرده تا از طریق فناوری واقعیت مجازی ارتباطات اجتماعی را مد نظر قرار دهد.

کاربران هدست با استفاده از اپ می‌توانند در جلسات ۱۶ نفره شرکت . افراد حاضر در این جلسات به شکل شخصیت های کارتونی مشاهده خواهند شد که قابلیت شخصی سازی نیز در آن وجود دارد. این کاربران در یک جلسه به شکل افراد دور یک میز قرار گرفته به طوری که تنها بالا تنه آنها قابل مشاهده است. در یک جلسه حداکثر افرادی که می‌توانند حضور داشته باشند ۵۰ نفر است. اما تنها ۱۶ نفر میتوانند از این هدست استفاده کنند و بقیه افراد حاضر تنها از تماس ویدیویی بهره‌مند خواهند شد.

در صورت استفاده افراد حاضر در جلسه از هدست واقعیت مجازی آکلیس کوئست ۲ امکان حرکت دست و انگشتان نیز وجود داشته و حتی دهان آواتارها نیز در این اپ در هنگام صحبت کردن حرکت خواهد کرد. همچنین در این جلسات پروژه ها و یا تصاویر به اشتراک گذاری شده روی یک تخته به نمایش در خواهد آمد.

در حال حاضر تمام تمرکز فیسبوک روی دنیای مجازی به نام Horizon است که زمان عرضه آن سال گذشته میلادی بوده اما هنوز به طور رسمی عرضه نشده است. به گفته این کمپانی برنامه مورد نظر در مراحل آزمایشی قرار دارد و Workrooms معرفی شده احتمالا بخشی از آن خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال