سرویس Moments فیسبوک در اروپا در دسترس نخواهد بود

درست چند روز پس از اینکه شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار فیسبوک سرویس لحظات (Moments) خود را که یک اپلیکیشن به اشتراک‌گذاری تصاویر است که از فناوری تشخیص چهره برای تشخیص افراد حاضر در تصاویر استفاده می‌کند را به بهره‌برداری رساند، عنوان شد که این سرویس برای کشورهایی اروپایی در دسترس نخواهد بود. به گفته […]

درست چند روز پس از اینکه شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار فیسبوک سرویس لحظات (Moments) خود را که یک اپلیکیشن به اشتراک‌گذاری تصاویر است که از فناوری تشخیص چهره برای تشخیص افراد حاضر در تصاویر استفاده می‌کند را به بهره‌برداری رساند، عنوان شد که این سرویس برای کشورهایی اروپایی در دسترس نخواهد بود.
به گفته ریچارد آلن، مسئول سیاست‌‌های اروپایی فیسبوک، این تصمیم در پی نگرانی اتحادیه اروپا مبنی بر استفاده این سرویس از فناوری تشخیص چهره، اتخاذ شده است.
آلن در این رابطه خاطر نشان کرد:
اتحادیه به ما گفت که در رابطه با این سرویس و فناوری به کار رفته در آن باید تنظیماتی را در آن لحاظ کرد که آیا کاربر بتواند تشخیص چهره را فعال کند یا خیر و خب به طبع چون ما این مکانیسم را در این سرویس لحاظ نکرده بودیم، موقتاً تا زمانی که بتوانیم روی آن کار کنیم، سرویس لحظات را در اروپا غیرفعال کردیم.
وی همچنین افزود هنوز برای توسعه و بهبود این سرویس و لحاظ مکانیسم امنیتی هیچ جدول زمانی مشخصی وجود ندارد و نمی‌تواند زمان دقیقی را برای انجام آن اعلام کند.
شایان ذکر است که در اقدامی مشابه، گوگل امسال در کنفرانس I/O خود از اپلیکیشن تصاویر خود که از فناوری تشخیص چهره استفاده می‌کند، رونمایی کرد، اما ویژگی تشخیص چهره تنها در ایالات متحده آمریکا قابل استفاده بوده ولی خود اپلیکیشن در تمام جهان در دسترس کاربران است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال