عدم تغییر طراحی در آیفون ۱۶ این گوشی را با افت فروش مواجه می کند

مینگ چیکو به عنوان تحلیلگر محصولات اپل معتقد است آیفون‌های ۱۶ اپل هیچگونه تغییری از نظر طراحی نخواهند داشت و این موضوع می‌تواند با کاهش تقاضا و افت فروش این گوشی همراه باشد. از طرفی قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی نیز در آیفون ۱۶ عرضه نشده و قرار است از سری آیفون‌های ۱۷ مورد استفاده […]

مینگ چیکو به عنوان تحلیلگر محصولات اپل معتقد است آیفون‌های ۱۶ اپل هیچگونه تغییری از نظر طراحی نخواهند داشت و این موضوع می‌تواند با کاهش تقاضا و افت فروش این گوشی همراه باشد. از طرفی قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی نیز در آیفون ۱۶ عرضه نشده و قرار است از سری آیفون‌های ۱۷ مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به موارد گفته شده احتمال کاهش فروش آیفون ۱۶ بیشتر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چیکو اخیرا پستی را در Medium منتشر کرده است که طبق آن احتمالا اپل در گوشی های آیفون ۱۶ طراحی جدیدی را استفاده نخواهد کرد. همچنین برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد نیز در این گوشی ارائه نخواهد شد. به اعتقاد مینگ چیکو اکنون دو قابلیت هوش مصنوعی مولد و طراحی های تاشو از جمله گرایش های مهم در بازار گوشی های هوشمند هستند. با توجه به این موضوع فروش آیفون ها در سال ۲۰۲۴ با افت مواجه خواهد بود. زیرا هیچ کدام از محصولات اپل مبتنی بر این دو مورد نیستند.

از طرفی احیای گوشی های هواوی نیز می تواند به بازار اپل در چین ضربه بزند. به گفته کو محموله های هفتگی این شرکت در بازار چین حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است. تنها تغییر احتمالی در آیفون ۱۶ قرار گرفتن یک دکمه به نام کپچر است. این دکمه برای فیلم برداری و عکاسی استفاده خواهد شد و هم به صورت لمسی و هم به صورت فیزیکی کار می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال