تبلیغ NFT جعلی منتسب به رونالدو در توییتر

برخی سودجویان با هدف سو استفاده از هیجانات جام جهانی پویشی را برای تبلیغ NFT جعلی منتسب به رونالدو در توییتر آغاز کردند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از آغاز جام جهانی فوتبال در قطر بسیاری از علاقمندان به بازار رمز ارز تمرکز خود بر فوتبال را افزایش دادند. از طرفی کلاه […]

برخی سودجویان با هدف سو استفاده از هیجانات جام جهانی پویشی را برای تبلیغ NFT جعلی منتسب به رونالدو در توییتر آغاز کردند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از آغاز جام جهانی فوتبال در قطر بسیاری از علاقمندان به بازار رمز ارز تمرکز خود بر فوتبال را افزایش دادند. از طرفی کلاه برداران نیز به دنبال سودجویی از این هیجانات هستند. به همین دلیل برخی از این افراد در اقدامی تازه NFT جعلی کریستیانو رونالدو را در توییتر تبلیغ می کنند. این پویش کلاهبرداری از تاریخ ۳۰ نوامبر در توییتر آغاز شد و طی آن چندین حساب جعلی و وب سایت با هدف فیشینگ نیز ساخته شد. آنها وظیفه تبلیغ NFT مورد تایید رونالدو را بر عهده دارند.

حساب توییتری که این پویش را رهبری می کند تاکنون توانسته حدود ۳۰ هزار دنبال کننده جمع آوری کند. در این پویش یک ویدیو وجود دارد که در آن رونالدو به انتشار یک NFT جدید در صرافی بایننس اشاره میکند. البته این ویدیو به این موضوع مرتبط نیست و کلاهبرداران به قصد سواستفاده آن را تبلیغ می کنند.

این کلاهبرداران برای سردرگم کردن افراد مرتبط در حال ریتوییت کردن هستند. در حال حاضر NFT های مربوط به پایان دور گروهی مسابقات طرفداران بسیاری پیدا کرده است. وبسایت مربوط به این کلاهبرداری نیز توسط سیستم امنیتی متامسک شناسایی شد و در صورتی که وارد این وبسایت شوید رمزهای عبور شما به سرقت خواهد رفت.

پیش از این نیز در این مسابقات کلاهبرداران پس از شکست آرژانتین مقابل عربستان توکنی جعلی برای طرفداران عربستان ایجاد کرده بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال