بازی Fallout Shelter برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه می‌شود

استودیوی بازی‌سازی بتزدا، استودیویی است که معمولا به خاطر بازی‌های مطرح خود بر روی کنسول‌های بازی یا رایانه‌های شخصی شناخته می‌شود. این استودیو در سال 2015 بازی موبایلی Fallout Shelter را پیش از عرضه‌ی رسمی بازی Fallout 4 منتشر کرد و باعث تعجب بسیاری از کاربران شد. این بازی که از زمان انتشار با استقبال مناسب کاربران […]

استودیوی بازی‌سازی بتزدا، استودیویی است که معمولا به خاطر بازی‌های مطرح خود بر روی کنسول‌های بازی یا رایانه‌های شخصی شناخته می‌شود. این استودیو در سال 2015 بازی موبایلی Fallout Shelter را پیش از عرضه‌ی رسمی بازی Fallout 4 منتشر کرد و باعث تعجب بسیاری از کاربران شد. این بازی که از زمان انتشار با استقبال مناسب کاربران مواجه شده قرار است برای کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود.

مایکروسافت در وب‌سایت رسمی ایکس‌باکس اعلام کرد که بازی مورد اشاره برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر شده است. این اعلامیه در حالی منتشر شده که بازی Fallout Shelter در سال 2016 برای پلتفرم ویندوز منتشر شده بود و مشخص نیست که چرا مایکروسافت بار دیگر نام این پلتفرم را نیز اعلام کرده است. به‌هر‌حال کاربران ایکس‌باکس وان نیز می‌توانند بازی Fallout Shelter را دانلود کرده و به انجام آن بپردازند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که این بازی از قابلیت Play Anywhere ایکس‌باکس پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند با انجام این بازی بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان، بازی خود را سیو کرده و ادامه‌ی آن را بر روی ویندوز 10 انجام دهند. این بازی به صورت کاملا رایگان برای دو پلتفرم مذکور منتشر شده هرچند برای استفاده‌ی کامل از تمامی آیتم‌های بازی، به خرید درون‌برنامه‌ای نیاز خواهید داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال