موفقیت چشم‌‌گیر بازی Fallout Shelter در iOS

قبل از کنفرانس E3 بود که کمپانی بازی ساز Bethesda از سری جدید بازی محبوب خود به نام Fallout رونمایی کرد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از هواداران این بازی بی صبرانه منتظر کنفرانس این کمپانی در نمایشگاه E3 باشند. نهایتا Bethesda نسخه‌ی چهارم Fallout را به نمایش گذاشت و توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود […]

قبل از کنفرانس E3 بود که کمپانی بازی ساز Bethesda از سری جدید بازی محبوب خود به نام Fallout رونمایی کرد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از هواداران این بازی بی صبرانه منتظر کنفرانس این کمپانی در نمایشگاه E3 باشند. نهایتا Bethesda نسخه‌ی چهارم Fallout را به نمایش گذاشت و توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. این پایان ماجرا نبود چرا که این کمپانی دست به معرفی بازی بسیار جذابی برای سیستم عامل iOs زد و نام آن را Fallout Shelter گذاشت.

بازی Fallout Shelter که ما آن را جز 5 بازی برتر iOS نیز قرار دادیم، دارای داستان بازی بسیار جذابی می‌باشد. شما در این بازی وظیفه‌ی مدیریت یک خانه و افراد آن منطقه یا همان Vault را دارید. در این بازی شما باید با استراتژی‌های مختلفی اهالی آن منطقه را راضی نگه دارید. این بازی کاملا رایگان بوده البته برای استفاده از بعضی از آیتم‌های بازی نیاز به پرداخت مبلغی جزئی دارید. البته اگر شما این آیتم‌ها را خریداری نکنید هم می‌توانید مدت‌ها سرگرم این بازی شوید. بنابراین بازی حتی بدون آیتم‌های پرمیوم خود نیز قابلیت سرگرم کنندگی بسیاری دارد.

موفقیت چشم‌‌گیر بازی Fallout Shelter در iOS

جالب است بدانید در مدت زمانی که این بازی عرضه شد، Fallout Shelter توانست در رده‌ی سوم پرطرفدارترین آیتم موجود در اپل استور قرار بگیرد. فقط دو بازی Clash Of Clans و Game Of War: Fire Age توانستند از این بازی رتبه‌ی بهتری را کسب کنند.

کمپانی Bethesda اعلام کرده که تا چند ماه آینده این بازی برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر خواهد شد. با توجه به این که نینتندو هم تمرکز اصلی خود را بر روی پلتفرم موبایل قرار داده حالا نوبت Bethesda شده تا توجه بیشتری به گوشی‌های هوشمند و بازی‌های مربوط به آن‌ها داشته باشد. سوال اصلی که در مورد گوشی‌های هوشمند پیش می‌آید این است که آیا این بازی‌ها می‌توانند به خوبی جایگزین بازی‌هایی با گرافیک بالا در کنسول‌های بازی شوند یا خیر؟ به نظر شما استودیوی بازی‌ساز دیگر نیز باید راه خود را در این زمینه باز کنند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال