ارسال سریع مواد غذایی و داروهای بدون نسخه با کمک پهباد

دو شرکت والگرینز (Walgreens) و شرکت خدمات تحویل پهپادی وینگ آلفابت (Alphabet’s drone delivery service Wing) طی یک همکاری دو جانبه ارسال دارو و مواد غذایی در عرض چند دقیقه را میسر کرده اند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از دیلی‌میل ، این دو شرکت آمریکایی با هدف ارسال سریع […]

دو شرکت والگرینز (Walgreens) و شرکت خدمات تحویل پهپادی وینگ آلفابت (Alphabet’s drone delivery service Wing) طی یک همکاری دو جانبه ارسال دارو و مواد غذایی در عرض چند دقیقه را میسر کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از دیلی‌میل ، این دو شرکت آمریکایی با هدف ارسال سریع محصولات غذایی و داروهای بدون نسخه با استفاده از پهباد همکاری خود را آغاز کرده اند. کاربران میتوانند از طریق اپلیکیشن وینگ (Wing)  محصولات مورد نظر خود را از بین بیش از 100 محصول انتخاب کنند. آزمایش این پهبادها از ماه آینده آغاز خواهد شد. و برای راحتی مشتریان امکان دارد این همکاری به اضافه شدن نفر سوم هم بیانجامد.

مدیر ارشد نوآوری والگرینز گفت : ما تائیدیه اداره هوانوردی فدرال را برای ارسال مواد غذایی گرفته ایم. در میان داروها نیز مشتریان تنها میتوانند داروهای بدون نسخه را سفارش دهند.

پهباد های والگرینز  با سرعت 120 کیلومتر در ساعت حرکت خواهند کرد و تمامی 50ا ایالت امریکا بهمراه پورتوریکو و گوام را تحت پوشش قرار خواهد داد. آلفابت یک شرکت کالیفرنیایی است که شرکت گوگل زیر مجموعه آن محسوب میشود. این شرکت از سال 2014 استفاده از پهباد برای ارسال بسته های کوچک را در استرالیا مورد آزمایش قرار داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال