بیانیه FBI در مورد خطرات تلویزیون‌های هوشمند

پلیس فدرال آمریکا در بیانیه ای که در وبسایت خود اعلام کرده ، به خریداران تلویزیون‌های هوشمند هشدار داد. FBI به تمام کسانی که قصد خرید تلویزیون‌های هوشمند را دارند هشدار داده و نکاتی را به آن‌ها گوشزد کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، کاربران تلویزیون‌های هوشمند باید نکاتی را قبل […]

پلیس فدرال آمریکا در بیانیه ای که در وبسایت خود اعلام کرده ، به خریداران تلویزیون‌های هوشمند هشدار داد. FBI به تمام کسانی که قصد خرید تلویزیون‌های هوشمند را دارند هشدار داده و نکاتی را به آن‌ها گوشزد کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، کاربران تلویزیون‌های هوشمند باید نکاتی را قبل از خرید این تلویزیون‌ها بدانند. تلویزیون های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. از این رو می‌توانند به تمامی سیستم‌های شبکه متصل شوند. البته این قابلیت می‌تواند به آسیب پذیری امنیتی نیز منجر شود. تمامی این تلویزیون‌ها به میکروفون و دوربین مجهز هستند و می‌توانند مورد حمله هکرها قرار بگیرند.

پلیس فدرال آمریکا در مورد خرید این نوع تلویزیون‌ها گفت: این سیستم‌ها امکان دیدن و شنیدن را برای سازندگان خود فراهم میکنند. همچنین میتوانند به عنوان یک راه نفوذ هکرها به داخل خانه به شمار روند. سازندگان این دستگاه‌ها معمولا امنیت را به عنوان الویت در نظر نمی‌گیرند. هکرها میتوانند با نفوذ به سیستم این تلویزیون ها کنترل آن را بدست بگیرند و حتی صداها و تصاویر داخل خانه را ببینند.

هر تلویزیون هوشمند نرم افزار مخصوص به خود دارد و برنامه‌های امنیتی آنها نیز نامنظم و غیرقابل پیش بینی است. ممکن است این حمله هکرها هرگز پیش نیاید، اما میزان داده های جمع آوری شده در ردیابی این نوع تلویزیون‌ها نگران کننده نشان میدهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال