ویژگی های دستگاه پایش سلامت آمازون

آمازون نیز مانند دیگر شرکت ها تاکنون دستگاه‌های الکترونیکی زیادی مانند کتابخانه‌ها، اسپیکرهای هوشمند و تبلت را تولید کرده و اکنون نیز محصول جدید این شرکت ردیاب های سلامتی بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه ردیاب سلامتی مربوط به شرکت آمازون (هالو) قادر است کاربران را از اطلاعات مربوط به […]

آمازون نیز مانند دیگر شرکت ها تاکنون دستگاه‌های الکترونیکی زیادی مانند کتابخانه‌ها، اسپیکرهای هوشمند و تبلت را تولید کرده و اکنون نیز محصول جدید این شرکت ردیاب های سلامتی بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه ردیاب سلامتی مربوط به شرکت آمازون (هالو) قادر است کاربران را از اطلاعات مربوط به به سلامتی آن ها مانند الگوی خواب مطلع کند. این پوشیدنی ساده بدون هیچ صفحه نمایشی طراحی شده و فقط با چند دکمه در رنگ‌های سیاه نقره‌ای و رزگلد و با کمک حسگر های هوش مصنوعی قادر است سلامتی کاربران را ردیابی کند.

دستگاه پایش سلامتی آمازون مجهز به شتاب سنج، حسگر دما و سنجش ضربان قلب خواهد بود. همچنین دستگاه ردیاب سلامتی آمازون ویژگی های منحصر به فرد دیگری مانند بررسی میزان گام برداشتن و فعالیت های دیگر کاربر و حتی ردیابی خواب کاربران را نیز انجام می دهد.

ویژگی های جذاب دیگری که این دستگاه را از دیگر دستگاه های پایش سلامتی متفاوت می‌کند شامل تصویربرداری سه بعدی از بدن کاربر و یا اندازه گیری درصد چربی بدن در طول زمان خواهد بود. همچنین دو میکروفون تعبیه شده در هالو قادر است صدای کاربر را ثبت کند و از طریق آن سلامت روانی، احساسی و میزان استرس آن را نیز اندازه گیری کند. همچنین از طریق صدای کاربر میزان انرژی و مثبت بودن نیز ارزیابی خواهد شد. این دستگاه یک باتری ۷ روزه دارد و با هر بار شارژ 90 دقیقه ای به طور کامل شارژ خواهد شد. فعلا تنها کاربران ایالات متحده می توانند به این دستگاه دسترسی داشته باشند قیمت این دستگاه نیز در حال حاضر ۶۴.۹۹ دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال