ویژگی پیشنهاد بهترین مسیر دوچرخه‌سواری در اپلیکیشن Maps در iOS14

اپل در کنفرانس دیشب اعلام کرد ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن Maps در iOS 14 اضافه کرده است. این ویژگی به دوچرخه سواران بهترین مسیر را پیشنهاد می دهد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، نسخه جدید سیستم عامل اپل تغییرات زیادی را برای کاربران به همراه داشته است. یکی از این تغییرات مربوط به […]

اپل در کنفرانس دیشب اعلام کرد ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن Maps در iOS 14 اضافه کرده است. این ویژگی به دوچرخه سواران بهترین مسیر را پیشنهاد می دهد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، نسخه جدید سیستم عامل اپل تغییرات زیادی را برای کاربران به همراه داشته است. یکی از این تغییرات مربوط به اپلیکیشن Maps در نسخه جدید است که به دوچرخه سواران کمک می کند تا بهترین مسیر را برای دوچرخه سواری انتخاب کنند. در این مسیریابی حتی پستی و بلندی های مشکل ساز برای دوچرخه‌سواران نیز نمایش داده خواهد شد.

یاستیسی لیسیک، مدیر ارشد اپل در مورد نسخه جدید میگوید: گزینه اضافه شده برای دوچرخه سواران پیش از این مورد درخواست بسیاری از کاربران بوده است. ما در نسخه پیشین مسیریابی های مختص خودروهای حمل و نقل عمومی و عابرین پیاده را در نظر گرفته بودیم. در حال حاضر این قابلیت تنها در چند شهر بزرگ مانند نیویورک، سانفرانسیسکو، شانگهای و پکن در دسترس خواهد بود.

 مدیر ارشد اپل همچنین اضافه کرده است این یک تجربه عالی برای دوچرخه سواران خواهد بود که بتوانند به راحتی با دوچرخه مسیرهای موردنظر در شهر را بیابند. چه ورزشکاران و چه دوچرخه سواران تفریحی می توانند از این قابلیت به نحو احسن استفاده کنند. ویژگی پستی و بلندی های مسیر نیز می‌تواند به کاربران کمک بسیاری کند. همچنین ویژگیهای دیگر مانند یافتن مسیر های خلوت و شلوغ، شیب های تند و دشوار و مسیرهایی که نیاز به عبور از پله دارند نیز اطلاع رسانی خواهد شد. البته اطلاع از وجود پله به کاربران کمک می کند تا بدانند در مسیر پیش رو باید دوچرخه را با دست حمل کنند یا مسیر دیگری را انتخاب کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال