ثبت شکایت از ۲۵۰۰ کسب و کار اینترنتی در ماه در سال ۱۴۰۰

در سال ۱۴۰۰ به طور میانگین ماهانه ۲۵۰۰ شکایت از کسب و کارهای اینترنتی در ایران ثبت شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته مدیر واحد شکایات سامانه اینماد در سال ۱۴۰۰ ماهانه حدود ۲۵۰۰ شکایت در این سامانه ثبت شده است. نسیم صالحی مدیر واحد شکایات سامانه‌ی اینماد در […]

در سال ۱۴۰۰ به طور میانگین ماهانه ۲۵۰۰ شکایت از کسب و کارهای اینترنتی در ایران ثبت شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته مدیر واحد شکایات سامانه اینماد در سال ۱۴۰۰ ماهانه حدود ۲۵۰۰ شکایت در این سامانه ثبت شده است. نسیم صالحی مدیر واحد شکایات سامانه‌ی اینماد در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند رسیدگی به شکایت از کسب و کارهای اینترنتی ضمن اعلام این خبر گفته است با آغاز فعالیت سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات علاوه بر کاهش ورود پرونده به مراجع قضایی، از موازی کاری نیز جلوگیری می شود. بدین ترتیب کاربر شاکی رضایت نسبی کسب کرده همچنین کسب و کارها در زمان ارائه خدمات افزایش تمکین بیشتری خواهند داشت.

 علاوه بر آن در سامانه جدید سامانه های شکایتی دیگر نیز به آن متصل بوده و تنها از طریق کلیک بر روی شناسنامه اینماد کسب و کار میتوان یکی از این سامانه ها را برای شکایت انتخاب کرد. تنها تفاوت سامانه هوشمند شکایتی وجود سیستم داوری آنلاین است که پس از ثبت شکایت امکان استفاده از آن وجود دارد. بدین ترتیب علاوه بر کاهش ورود پرونده به مراجع قضایی اعتماد کاربر و خرید آنلاین افزایش پیدا خواهد کرد و از طرفی کسب و کارها نیز نسبت به وظایف خود تمکین بیشتری خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال