انتقال فایل از اندروید به ویندوز با Nearby Share امکان‌پذیر شد

سرانجام گوگل با عرضه Nearby Share برای ویندوز امکان انتقال داده از اندروید به ویندوز را امکان پذیر کرد. اکنون کاربران می توانند بدون نیاز به اینترنت و به صورت بی سیم اشتراک گذاری فایل ها را انجام دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این قابلیت توسط گوگل و پس از یک […]

سرانجام گوگل با عرضه Nearby Share برای ویندوز امکان انتقال داده از اندروید به ویندوز را امکان پذیر کرد. اکنون کاربران می توانند بدون نیاز به اینترنت و به صورت بی سیم اشتراک گذاری فایل ها را انجام دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این قابلیت توسط گوگل و پس از یک دوره آزمایشی فعال شد. این برنامه از سال ها پیش تاکنون در گوشی های اندروید وجود دارد. در آیفون نیز این قابلیت با نام ایردراپ به کاربران کمک می کند. پیش از این کاربران تنها امکان استفاده از این قابلیت را تنها بین گوشیهای آندروید داشتند. اما اکنون Nearby Share انتقال فایل ها را از ویندوز به اندروید امکان پذیر کرده است. در خال حاضر این قابلیت با دریافت به روزرسانی قابل استفاده خواهد بود. در صورت ارسال فایل با کمک این قابلیت و پس از دریافت اعلان، پیش نمایش فایل ارسالی نیز انجام میشود. بدین ترتیب کاربر می تواند نسبت به دریافت فایل درست مطمئن شود. همچنین در زمان اشتراک گذاری زمان باقی مانده از انتقال به صورت تخمینی نمایش داده میشود.

طبق اعلام گوگل برخی از سازندگان دستگاه های اندروید نیز طی همکاری با این شرکت از این برنامه در دستگاه های خود استفاده خواهند کرد. یکی از آنها HP Dragonfly است که در نسخه کروم بوک از Nearby Share پشتیبانی کرده و انتقال اطلاعات را آسان می کند. از این پس این قابلیت می تواند به یکی از محبوب ترین راه های انتقال فایل تبدیل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال