خروج فیلیمو و نماوا از انجمن صنفی نمایش‌های ویدئویی

فیلیمو و نماوا از هرگونه فعالیت و عضویت در انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدئوی آنلاین کناره گیری کردند. این بار کناره گیری از این اتحادیه بصورت کتبی و با انتشار بیانیه رسمی انجام شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیلیمو و نماوا با انتشار بیانیه کناره گیری خود را از […]

فیلیمو و نماوا از هرگونه فعالیت و عضویت در انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدئوی آنلاین کناره گیری کردند. این بار کناره گیری از این اتحادیه بصورت کتبی و با انتشار بیانیه رسمی انجام شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیلیمو و نماوا با انتشار بیانیه کناره گیری خود را از این اتحادیه اعلام کرده اند. در این بیانیه دلیل این کار را نیز اطلاع رسانی های غلط و نشر اخبار  غیرواقعی از برخی شرکت های حاضر در اتحادیه عنوان شده است. این دو شرکت طی اطلاعیه ای مشترک کناره گیری خود را اعلام کردند.

این انجمن صنفی در سال 96 و با هدف تشکیل یک گروه منسجم در زمینه VOD و IPTV تاسیس  شد. اکنون پس از 3 سال و نبود کارایی لازم در این انجمن، فیلیمو و نماوا به دلیل اظهارنظرهای غیرکارشناسی دیگر اعضا از این جمع کناره گیری کرده اند. این دو شرکت اعلام کرده اند که با توجه به عدم فعالیت در این انجمن هر گونه اظهار نظر در مورد تصمیم‌گیری‌های جدید یا اعلام آمار و اطلاعات در این حوزه مورد تائید آنها نخواهد بود.به نظر می رشد این بیانیه در پی مصاحبه محمد صراف، رییس انجمن VOD و IPTV انجام شده باشد. در این مصاحبه از برگزاری طرح سینما آنلاین گفته شد که فیلم های سینمایی در اینترنت و بر روی پلتفرم‌های VOD و IPTV بلیت‌فروشی آنلاین شده و طبق سانس بندی به فروش می رسد. در این ظرح فیلمنت به عنوان تجمیع کننده لینک اسریم را در اختیار بقیه وی‌او‌دی‌ها قرار می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال