برگزاری کنفرانس فین تک در شهریور ماه

کنفرانس فین تک که به معنای کاربرد نوآورانه‌ی فناوری در خدمات مالی است، 13 و 14 شهریور امسال در دانشگاه تربیت مدرس با هدف بررسی سهم فین‌تک در GDP کشور برگزار می‌شود. در این کنفرانس به بررسی کسب و کارهایی که شامل فین تک می شود پرداخته خواهد شد و سهم این کسب و کارها […]

کنفرانس فین تک که به معنای کاربرد نوآورانه‌ی فناوری در خدمات مالی است، 13 و 14 شهریور امسال در دانشگاه تربیت مدرس با هدف بررسی سهم فین‌تک در GDP کشور برگزار می‌شود. در این کنفرانس به بررسی کسب و کارهایی که شامل فین تک می شود پرداخته خواهد شد و سهم این کسب و کارها در توسعه اقتصاد ایران مورد ارزیابی قرار می گیرد. گاهی به دلیل اطلاعات محدود موجود در این زمینه برخی در رابطه با آن گارد گرفته و یا برخی آن را تنها راه نجات دهنده اقتصاد ایران می دانند؛ پیش فرض هایی که صحیح نیستند و باید در ارتباط با آن ها به کسب دانش بیشتری روی آورد.

نقش فین تک در توسعه ابعاد اقتصادی ایران، موضوعی است که باید بیش تر مورد بررسی قرار گیرد. این که برخی فکر میکنند فین تک نیز مانند حبابی است که به زودی می ترکد و یا اینکه فین تک می تواند حجم اقتصاد ایران را بزرگ تر کند، مطالبی هستند که نیاز به تامل و کسب اطلاعات بیش تری در این خصوص دارند. سخنرانی هایی که در این کنفرانس ها مطرح خواهد شد، عموما حول محورهایی از جمله «فین‌تک ایران چقدار توان افزایش GDP کشور را دارد؟»، «کسب‌وکارهای پرداخت چگونه به توسعه‌ی اقتصاد ایران کمک می‌کنند؟»، «کسب‌وکارهای فناوری‌های بانکی ایران چگونه به توسعه‌ی اقتصاد ایران کمک می‌کنند؟»، «چرا باید رگ‌تک را جدی گرفت؟» و «ولث‌تک چگونه به توسعه‌ی اقتصاد ایران کمک می‌کند؟» خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، از اعضای شرکت کننده در این رویداد دو روزه می توان به مسعود خاتونی، عضو هیئت‌مدیره‌ی بانک ملی، سیدولی‌الله فاطمی، بنیان‌گذار توسن، رحمان بابازاده، مدیرعامل کارگزاری فارابی، علی چهارلنگی، رئیس هیئت‌مدیره‌ی خدمات رایانه‌ی امید، میثم رجبی، مدیر توسعه کسب‌وکار حصین، علی بدیعی، مدیرعامل فینوتک، علی عزیزی، مدیر کسب‌وکار فین‌تک فناپ، صادق فرامرزی، مدیرعامل فرابوم، مهدی عبادی، دبیر انجمن فین‌تک ایران، بهنام امیری، معاون تسهیل تجاری و توسعه کاربردهای مرکز تجارت الکترونیک، مصطفی نقی‌پورفر، مدیر مرکز نوآوری آزمایشگاه بلاکچین، اشاره کرد.

در این رویداد دو روزه علاوه بر سخنرانی های یاد شده، کارگاه هایی نیز با عناوین مبانی بلاک‌چین، رمزارز و ماینینگ؛ مبانی ولث‌تک و مدیریت سرمایه، الگوریتم تریدینگ و معامله‌گری بر بستر شبکه‌های اجتماعی و مبانی اینشورتک، فناوری در بیمه و مدل‌های کسب‌وکار نوین در بیمه برگزار می شوند که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیش تر و ثبت نام می توانند به سایت ایوند مراجعه کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال