بازی Final Fantasy XV تنها به صورت یک پورت ساده برای کامپیوتر شخصی عرضه نخواهد شد

همان‌طور که گیمر‎ها باید شنیده باشند، بازی Final Fantasy XV فعلا تنها برای کنسول‎های بازی ارائه خواهد شد. ولی طبق مصاحبه‎ای که ماه گذشته در سایت Engadget منتشر شد، شرکت Square Enix نظر قطعی در رابطه با نخواستن ساخت نسخه‎ی کامپیوتری این بازی را نداده است، فقط فعلا آن‎ها قصد دارند تنها این بازی را […]

همان‌طور که گیمر‎ها باید شنیده باشند، بازی Final Fantasy XV فعلا تنها برای کنسول‎های بازی ارائه خواهد شد. ولی طبق مصاحبه‎ای که ماه گذشته در سایت Engadget منتشر شد، شرکت Square Enix نظر قطعی در رابطه با نخواستن ساخت نسخه‎ی کامپیوتری این بازی را نداده است، فقط فعلا آن‎ها قصد دارند تنها این بازی را برای نسخه‎ی کنسولی‎اش توسعه دهند.

بنابراین شاید بسیاری از شما در این فکر باشید که چرا یک پورت PC برای این بازی ساخته نشود و به قضیه خاتمه داده شود؟ مطمئنا، این قضیه چیزی است که بعضی از توسعه دهندگان بازی ممکن است به خاطر بحث‎های مربوط به کارآیی آن را انتخاب کنند، ولی در گزارش ترجمه شده‎ای که در سایت JeuxVideo براساس مصاحبه‎ای با مدیر بازی Final Fantasy XV یعنی آقای Hajime Tabata منتشر شده است، به نظر می‎رسد اگر آن‎ها یک نسخه‎ی کامپیوتری از این بازی بسازند، آن زمان این بازی چیزی بیشتر از یک پورت ساده خواهد بود.

طبق صحبت آقای Tabata “من کاملا نظرم در رابطه با توسعه‎ی یک نسخه‎ی کامپیوتری مثبت است. این نسخه می‎تواند در خود چیزهایی را داشته باشد که به دلیل محدودیت‎های کنسول‎های خانگی مجبور به بی خیال شدن، بوده‎اند. در رابطه با کامپیوترهای شخصی، چنین چیزی فرصتی برای ارائه‎ی نسخه‎ای را فراهم می‎کند که از نظر فن‎آوری و کیفیت به نسبت نسخه‎ی کنسول بهتر باشد. به هرحال، اگر ما قصد توسعه‎ی این پروژه را داشته باشیم، این امر از ابتدا با انجام یکسری تحقیقات در رابطه با بهترین تکنولوژی که می‎توان از آن استفاده کرد، خواهد بود. چنین چیزی ممکن نیست یک پورت ساده از نسخه‎ی کنسولی باشد.”

گرچه همانطور که گفتیم، فعلا برنامه‎ای برای ایجاد نسخه‎ی کامپیوتری این بازی وجود ندارد، ولی این حقیقت که شرکت Square Enix همچنان ایده‎ی ساخت آن را در ذهن دارد علامت مثبتی برای تمامی طرفداران می‎باشد. فعلا بازی Final Fantasy XV قرار است در تاریخ 30 سپتامبر برای کنسول‎های PS4 و Xbox One ارائه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال