سرانجام اپل از iOS 17 رونمایی کرد

اپل در کنفرانس توسعه دهندگان که شب گذشته برگزار شد از IOS17 به طور رسمی رونمایی کرد.‌این سیستم عامل دارای ویژگی های جدیدی است که به آن می پردازیم. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوسترها ویژگی جدیدی در سیستم عامل جدید اپل است که کاربران با استفاده از آن صفحه تماس گوشی […]

اپل در کنفرانس توسعه دهندگان که شب گذشته برگزار شد از IOS17 به طور رسمی رونمایی کرد.‌این سیستم عامل دارای ویژگی های جدیدی است که به آن می پردازیم.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوسترها ویژگی جدیدی در سیستم عامل جدید اپل است که کاربران با استفاده از آن صفحه تماس گوشی کاربران و اطلاعات آن را با تصاویر جذاب ترکیب می کند. در سیستم عامل جدید ویژگی دیگری برای پیام های صوتی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توان برای پیام های صوتی کپشن ایجاد کرد.

همچنین امکان رونویسی از پیام های صوتی نیز ایجاد شده که پیش از این گوگل از این قابلیت در سری پیکسل ۷ استفاده کرده بود. اپل در iOS 17 از ویژگی Check in استفاده کرده است. با این ویژگی می توان موقعیت مکانی خود را برای مخاطبی که با او قرار دارید ارسال کنید. همچنین در این سیستم عامل استیکر های جدیدی قرار داده شده که می تواند در هر بخشی از آن به کار رود.

قابلیت جدید دیگر در سیستم عامل آی او اس ۱۷ با نام NameDrop است که به کاربران اجازه می دهد تا تنها با نزدیک کردن گوشی های آیفون خود اطلاعاتی مانند شماره تماس و آدرس ایمیل را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. علاوه بر آن انتقال تصاویر نیز امکان پذیر است.

اپل در صفحه کلید سیستم عامل جدید نیز تغییراتی ایجاد کرده که می تواند به صورت خودکار غلط ها را تصحیح کند. همچنین اکنون دارای یک مدل زبان جدید و میانبر ساده است که می تواند به راحتی به کلمه اصلی بازگردد. قابلیت Dictation نیز به یک مدل هوش مصنوعی جدید مجهز شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال