بالاخره نسخه اندروید ChatGPT آماده عرضه شد

نسخه iOS چت بات ChatGPT ماه می عرضه شد. اکنون پلتفرم اندروید ام نیز آماده شده و تا چند روز دیگر عرضه میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت OpenAI در توییت اخیر خود از آمادگی انتشار اپ اندروید این چت بات خبر داد. طی چند روز آینده کاربران می توانند این […]

نسخه iOS چت بات ChatGPT ماه می عرضه شد. اکنون پلتفرم اندروید ام نیز آماده شده و تا چند روز دیگر عرضه میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت OpenAI در توییت اخیر خود از آمادگی انتشار اپ اندروید این چت بات خبر داد. طی چند روز آینده کاربران می توانند این اپ را در اختیار بگیرند. در حال حاضر در گوگل پلی استور نیز صفحه مربوط به پیش سفارش در دسترس قرار گرفتن است. در صورت نام نویسی در این صفحه، به محض انتشار امکان دانلود وجود دارد.

تاکنون کاربران اندروید تنها از طریق رابط کاربرای وب به این اپ دسترسی داشته اند. با توجه به تصاویر منتشر شده از این اپ، ظاهر آن با نسخه iOS تفاوت چندانی ندارد. در حالی OpenAI اپ اندروید خود را منتشر می کند که پیش از این شرکت هایی همچون Sensor Tower و Similarweb از کاهش ترافیک وب این چت بات خبر داده بودند و اعلام کردند آمار دانلود نسخه iOS نیز کاهش یافته است.

در هال حاضر رقبای این چت بات مانند چت بات گوگل دارای اپلیکیشن موبایلی نیستند و کاربران تنها از طریق رابط وب به آنها دسترسی دارند. اما چت بات مایکروسافت بر پایه مدل GPT اپ موبایلی خود را برای هر دو سیستم iOS و اندروید منتشر کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال