بالاخره کاربران راهی برای از کار انداختن ChatGPT پیدا کردند

یکی از کاربران ردیت ترفندی را به کار برد که با استفاده از آن چت بات ChatGPT در پاسخ دادن با مشکل مواجه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات ChatGPT در حوزه هوش مصنوعی تحولاتی را در ماه های اخیر ایجاد کرد. به طوری بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری […]

یکی از کاربران ردیت ترفندی را به کار برد که با استفاده از آن چت بات ChatGPT در پاسخ دادن با مشکل مواجه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات ChatGPT در حوزه هوش مصنوعی تحولاتی را در ماه های اخیر ایجاد کرد. به طوری بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری از جمله گوگل و مایکروسافت نیز به دنبال رقابت در این حوزه بودند. با این وجود این حوزه روزهای اولیه خود را در مسیر توسعه پشت سر می گذارد. بنابراین وجود خطا و اشکال در آن طبیعی است. به همین دلیل ممکن است برخی محصولات مانند ChatGPT در پاسخ به درخواست‌های کاربران دچار مشکل شوند.

یکی از کاربران ردیت با استفاده از ترفندی توانسته مغز ChatGPT را در هم بریزد. این روش دستور تکرار یک حرف به چت بات بوده است.

یک کاربر در ردیت با نام TheChaos7777 اعلام کرد درخواست او از چت بات این بوده است: لطفاً با چیزی غیر از حرف A پاسخ ندهید. سپس این چت بات تلاش کرد تا با حرف A پاسخ دهد. اما این کار آن را دچار مشکل کرد و در نهایت مطلبی در مورد پرورش بولداگ به زبان فرانسه ارائه داد. افراددیکر تلاش کردند تا از این ترفند استفاده کنند که نتیجه همان بود.

همچنین از این چت بات سوال شد که چندبار می تواند حرف A را تکرار کند و او پاسخ داد به عنوان مدل زبانی هوش مصنوعی امکان تکرار آن را به طور نامحدود دارم. اما به دلیل محدودیت ها بهتر است تعداد تقریبی تکرارها را اعلام کنید تا پاسخ دهم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال