کارکنان اخراجی توییتر علیه این شرکت شکایت کردند

عده ای کارکنان توییتر پس از خروج از این شرکت یک شکواییه گروهی تهیه کردند و قصد دارند توییتر را به دلیل تعدیل نیرو به دادگاه بکشانند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گروهی از کارکنان اخراج شده توییتر قصد دارند طی شکایتی از این پلتفرم آن را به دادگاه بکشانند. طبق ادعای این […]

عده ای کارکنان توییتر پس از خروج از این شرکت یک شکواییه گروهی تهیه کردند و قصد دارند توییتر را به دلیل تعدیل نیرو به دادگاه بکشانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گروهی از کارکنان اخراج شده توییتر قصد دارند طی شکایتی از این پلتفرم آن را به دادگاه بکشانند.

طبق ادعای این افراد، توییتر با این نوع اخراج کردن آنها در واقع قانون WARN فدرال و ایالت کالیفرنیا را نقض کرده است. طبق این دو قانون، حداقل ۶۰ روز قبل از اخراج گروهی کارکنان باید به آنها اطلاع رسانی شود. طبق گزارش ورج، وکیل شامیان در دادگاه طی ثبت پرونده در مورد آن گفته است: این شکواییه‌ به کارکنان دیگر کمک خواهد کرد تا از حقوق خود آگاه باشند و در مورد روش های پیگیری مطالبات نیز بیشتر بدانند.

توییتر پیش از اخراج طی یادداشتی به کارکنان اعلام کرد با هدف قرار دادن شرکت در مسیری درست کارمندان را تعدیل می کند. پیش از این نیز سبک مدیریت ایلان ماسک باعث شکایت کارمندان زیر دستش شده بود. حدود چند ماه پیش نیز دو کارمند سابق تسلا که از این شرکت اخراج شده بودند با اتکا به همین قانون فدرال شکایتی را علیه این شرکت خودروسازی ثبت کردند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال