موزیلا سرانجام نسخه 64 بیتی مرورگر فایرفاکس را عرضه کرد

شرکت موزیلا پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام نسخه 64 بیتی مرورگر فایرفاکس را برای سیستم‌عامل ویندوز عرضه کرد. این شرکت ادعا می‌کند که این امر موجب خواهد شد تا عملکرد مرورگر 64 بیتی نسب به نسخه 32 بیتی آن بهبود یافته و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های آنلاین بهتر اجرا شوند؛ اما مشخصاً برخی از […]

شرکت موزیلا پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام نسخه 64 بیتی مرورگر فایرفاکس را برای سیستم‌عامل ویندوز عرضه کرد. این شرکت ادعا می‌کند که این امر موجب خواهد شد تا عملکرد مرورگر 64 بیتی نسب به نسخه 32 بیتی آن بهبود یافته و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های آنلاین بهتر اجرا شوند؛ اما مشخصاً برخی از پلاگین‌ها روی این نسخه به‌خوبی پشتیبانی نخواهند شد. پیش از این در گزارشات آمده بود که موزیلا پشتیبانی از برخی پلاگین‌ها را تا پایان سال 2016 متوقف خواهد کرد.

در نسخه 64 بیتی تغییرات دیگری هم نیز اعمال شده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان مسدود کردن برخی رصد‌های اضافی در حالت جستجوی مخفی یا Private Browsing، بهبود API برای پشتیبانی بهتر پخش آنلاین ویدئوها با فرمت m4v و پیشنهادات مختلف هنگام تایپ در نوار آدرس این مرورگر نیز اشاره کرد.

گفتنی است نسخه اندروید فایرفاکس هم نیز به‌روزرسانی شده که به طبع تغییراتی نظیر امکان انتخاب گزینه خوانده شده/ خوانده نشده برای لیست‌های خواندن مطالب، تب شاخص‌‌های صوتی، بازطراحی ظاهر صفحه تاریخچه مرورها برای تبلت‌ها در حالت landscape و غیره نیز اضافه شده است.

شما می‌توانید هم نسخه 64 بیتی و هم نسخه اندروید جدید مرورگر محبوب فایرفاکس را از این لینک دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال