اولین تصویر منتشر شده از Honor Note 9 نشان از فبلت بسیار بزرگی دارد

تصویر جدیدی منتشر شده است که می‎تواند برای گوشی Honor 9 باشد، دستگاهی که نسل بعدی فبلت عظیم الجثه‎ی 6.6 اینچی Honor Note 8 محسوب می‎شود. تصویری که در بالا مشاهده می‎کنید گوشی بسیار بزرگی را با نشان Honor و سیستم دوربین دوگانه نشان می‎دهد که به نظر دقیقا همانند گوشی 5.5 اینچی Honor V9 […]

تصویر جدیدی منتشر شده است که می‎تواند برای گوشی Honor 9 باشد، دستگاهی که نسل بعدی فبلت عظیم الجثه‎ی 6.6 اینچی Honor Note 8 محسوب می‎شود.

تصویری که در بالا مشاهده می‎کنید گوشی بسیار بزرگی را با نشان Honor و سیستم دوربین دوگانه نشان می‎دهد که به نظر دقیقا همانند گوشی 5.5 اینچی Honor V9 است (که تحت نام Honor V8 Pro وارد بازار اروپا شد).

اگر بخواهیم Honor Note 9 را دستگاهی در نظر بگیریم که تنها اندازه‎ی آن به نسبت (V9 (V8 Pro افزایش یافته است، بایستی انتظار بهره‎مندی از چیپست Kirin 960 را داشته باشیم، همان سیستم روی چیپی که در گوشی‎های Mate 9 و P10 هوآوی دیده می‎شود.

سایر مشخصات نیز احتمالا به این صورت خواهد بود: یک نمایشگر ال‎سی‎دی با رزولوشن QHD، مقدار 6 گیگابایت رم، دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای 4K و باتری با حداقل گنجایش 4000 میل‎آمپرساعت.

با توجه به این‎که Honor Note 8 در شهریورماه سال قبل عرضه شد، احتمالا چند ماه دیگر با تاریخ پرد‎ه‎برداری از نسل بعدی آن فاصله داریم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال