نخستین گوشی imoo رسماً معرفی شد

ماه گذشته، وب‎سایت BBK که به فروش گوشی‎های هوشمند می‎پردازد، برند جدیدی به اسم IMOO را در بخش گوشی‎های هوشمند آموزشی معرفی کرد. بعدا در اخبار گفته شد اولین محصول این برند IMOO Get نام خواهد داشت و شماره مدل آن M1000 است. تصاویر تبلیغاتی این گوشی هم‎چنین نشان از این داشتند که در این […]

ماه گذشته، وب‎سایت BBK که به فروش گوشی‎های هوشمند می‎پردازد، برند جدیدی به اسم IMOO را در بخش گوشی‎های هوشمند آموزشی معرفی کرد. بعدا در اخبار گفته شد اولین محصول این برند IMOO Get نام خواهد داشت و شماره مدل آن M1000 است. تصاویر تبلیغاتی این گوشی هم‎چنین نشان از این داشتند که در این دستگاه یکسری محتوای آموزشی بارگذاری خواهد شد. ولی این شرکت به صورت رسمی گوشی‎هوشمند را به قیمت 2998 یوآن چین (تقریبا 450 دلار) معرفی کرد، جالب است که سایر برندهای موجود در این وب‎سایت نظیر Oppo و Vivo خیلی کم دستگاه‎های خود را با این قیمت عرضه کرده بودند. آخرین گوشی‎هوشمند شرکت وان‎پلاس به اسم وان‎پلاس 3 قیمتی برابر با 2599 یوان چین و مشخصات یک پرچم‎دار را با قدرت رقابت با سایر پرچم‎دارهای رده‎بالای موجود در بازار دارد.

گوشی با این قیمت گفته می‎شود که دارای محتوای آموزشی رایگان از کلاس‎های اول تا دوازده (ابتدایی تا دبیرستان) است. گوشی IMOO Get هم‎چنین دارای مجموعه‎ای از 120 هزار ویدئوی آموزشی است که امکان استریم آن‎ها در محیط آنلاین وجود دارد و این برند هم‎چنین به داشتن تیمی متشکل از 300 معلم اشاره داشته است. در پشت این دستگاه یک سنسور لیزری دیده می‎شود که می‎تواند فرمول‎های ریاضی یا متون را اسکن و جواب‎های فوری در اختیار کاربران قرار دهد، زبان بیگانه‎ای را ترجمه یا لغات را معنی کند. هم‎چنین بر اساس کلمات کلیدی اسکن شده محتوای ویدئویی مناسبی نشان داده می‎شود. تمامی این قابلیت‎ها در سیستم‎عامل جدیدی به اسم StudyOS قرار گرفته که مبتنی بر سیستم‎عامل اندروید 6.0 مارشملو است.

در لبه‎ی سمت چپ این گوشی کلید Get به منظور اسکن، با استفاده از سنسور لیزری تنها به دنبال یک بار لمس آن، به چشم می‎خورد. این دستگاه دارای اپلیکیشنی به منظور کنترل توسط والدین است که می‎تواند استفاده از اپلیکیشن‎های سرگرمی را محدود کند. در بحث مشخصات فنی، این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن فول اچ‎دی (1920 در 1080) پیکسل بهره می‎برد. در قلب این گوشی‎هوشمند چیپست Helio P10 مدیاتک و یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایتی دیده می‎شود. برای ارتقای حافظه‎ی داخلی پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی به چشم نمی‎خورد. در بخش دوربین، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی با فلش ال‎ای‎دی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است.

این دستگاه از یک باتری با ظرفیت 2930 میلی‎آمپر ساعت بهره می‎برد که حداقل به دنبال یک بار شارژ یک روز دوام می‎آورد. ابعاد این گوشی 158 در 78 در 7 میلی‎متر و وزن آن تنها 155 گرم است. در بحث قابلیت‎های ارتباطی پشتیبانی از شبکه‎ی 4G LTE، وای‎فای، بلوتوث، جی‎پی‎اس و پورت میکرو یو‎اس‎بی 2.0 دیده می‎شود. این گوشی تنها به رنگ طلایی وارد بازار می‎شود و در حال حاضر تا 30 تیر به صورت آنلاین پیش فروش شده است. گوشی‎هوشمند IMOO Get وارد بازارهای بین‎المللی نخواهد شد چون محتوای آموزشی آن به زبان چینی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال