گوشی Sony Xperia XZ Premium در بنچمارک GeekBench رویت شد

Xperia XZ Premium اولین گوشی‎هوشمند سونی به شمار می‎رود که با چیپست قدرتمند اسنپ‎دراگون 835 وارد بازار می‎شود، همان پردازنده‎ای که در پرچم‎دارهای فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S8 و +S8 به کار گرفته شده است. گرچه، برخلاف گوشی‎ هوشمند سامسونگ، Xperia XZ Premium هنوز برای خرید موجود نیست، اما اپراتورهای بسیاری از کشورها آن را […]

Xperia XZ Premium اولین گوشی‎هوشمند سونی به شمار می‎رود که با چیپست قدرتمند اسنپ‎دراگون 835 وارد بازار می‎شود، همان پردازنده‎ای که در پرچم‎دارهای فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S8 و +S8 به کار گرفته شده است.

گرچه، برخلاف گوشی‎ هوشمند سامسونگ، Xperia XZ Premium هنوز برای خرید موجود نیست، اما اپراتورهای بسیاری از کشورها آن را پیش‎فروش کرده‎اند. همان‎طور که در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم در اواخر ماه می یا اوایل ژوئن شاهد حضور این گوشی در بازار خواهیم بود.

اگر در رابطه با قدرت عملکرد این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‎های هوشمند دارای چیپست اسنپ‎دراگون 835 فکر می‎کنید، بایستی بگوییم که بنچمارک Geekbench میزبان این دستگاه بوده است.

ظاهرا، فردی Xperia XZ Premium را در وب‎سایت مذکور محک زده و نتایج به دست آمده به اندازه‎ی کافی نویدبخش است. مشخص نیست که این دستگاه یک محصول نهایی یا یک نمونه‎ی اولیه بوده است.

با آن‎که پرچم‎دار در پیش روی سونی نتوانست نتایج به دست آمده توسط Galaxy S8 و +S8 را شکست دهد، اما واقعا قدرتمند است. این گوشی‎هوشمند در تست تک هسته‎ی پردازنده امتیاز 1943 و در بخش چند هسته امتیاز 5824 را به دست آورد.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم در تست اول آمار گلکسی S8 برابر با 2008 و در بخش دوم 6575 و برای +S8 این ارقام به ترتیب برابر با 2006 و 6708 است.

در نگاه اول، تفاوت در تست‎های تک هسته تقریبا قابل چشم‎پوشی است اما تست‎های چند هسته نشان می‎دهند که Xperia XZ Premium با اختلاف اندکی پشت سر پرچم‎دارهای سامسونگ قرار می‎گیرد. گرچه، بایستی تا عرضه‎ی رسمی این گوشی برای قضاوت بهتر صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال