اولین تیزر Emoji Movie منتشر شد

از زمانی که اپل ایموجی‌ها را در آیفون ۵ رونمایی کرد، این شکلک‌های دوست‌داشتنی تبدیل به یکی از راه‌های ارتباطی ما شده و تقریبا نمی‌توان یک پیام را بدون استفاده از آن‌ها به اتمام رساند. محبوبیت ایموجی‌ها به قدری بالا رفته که سونی با همکاری شرکت Columbia Pictures قصد دارد انیمیشنی را با استفاده از همین […]

از زمانی که اپل ایموجی‌ها را در آیفون ۵ رونمایی کرد، این شکلک‌های دوست‌داشتنی تبدیل به یکی از راه‌های ارتباطی ما شده و تقریبا نمی‌توان یک پیام را بدون استفاده از آن‌ها به اتمام رساند. محبوبیت ایموجی‌ها به قدری بالا رفته که سونی با همکاری شرکت Columbia Pictures قصد دارد انیمیشنی را با استفاده از همین شکلک‌های دوست‌داشتنی در سینما به اکران در بیاورد.

انیمیشن مورد اشاره که The Emoji Movie نام گرفته قرار است در مردادماه بر روی پرده‌های سینما برود. تاکنون اطلاعات زیادی از این انیمیشن منتشر نشده اما شخصیت اصلی داستان این فیلم، Gene نام دارد که ایموجی‌ با احساسات متفاوت است و قصد دارد تا با وارد شدن به دنیای گوشی‌های‌هوشمند به یک ایموجی ساده تبدیل شود.

حالا پس از گذشت نه ماه از معرفی رسمی این انیمیشن، اولین تیزر ویدئوی آن منتشر شده است. باتوجه به تیزر ویدئویی منتشر شده می‌توان گفت که با انیمیشنی جذاب رو‌به‌رو خواهیم شد اما بهتر است تا مردادماه سال آینده و عرضه‌ی رسمی انیمیشن The Emoji Movie منتظر بمانیم.

ویدوئوی منتشر شده را می‌توانید در لینک زیر ببینید:
https://www.youtube.com/watch?v=w3YsSveB_58

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال