نام رمز ماهی برای گوشی پیکسل آینده به بیرون درز کرد

گوگل قطعا از سری جدید گوشی‌های پیکسل خود رونمایی می‌کند و قصد دارد تا جانشین مناسبی را برای گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL به هواداران خود ارائه دهد. دو گوشی مورد اشاره تاکنون مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند به خصوص نسخه‌ی 128 گیگابایتی گوشی پیکسل XL که به علت استقبال کاربران چندین بار در عرضه‌ی […]

گوگل قطعا از سری جدید گوشی‌های پیکسل خود رونمایی می‌کند و قصد دارد تا جانشین مناسبی را برای گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL به هواداران خود ارائه دهد. دو گوشی مورد اشاره تاکنون مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند به خصوص نسخه‌ی 128 گیگابایتی گوشی پیکسل XL که به علت استقبال کاربران چندین بار در عرضه‌ی خود با مشکلاتی مواجه شد. حالا نام رمز گوشی‌های پیکسل آینده‌ی شرکت گوگل فاش شده است که طبق معمول، باز هم با جانوران عجیبی سر و کار داریم.

براساس شایعه‌ی منتشر شده در این خصوص، گوشی پیکسل 2 گوگل نام رمز walleye و گوشی پیکسل 2 XL گوگل نام رمز muskie را با خود یدک خواهند کشید. نام رمز گوشی پیکسل XL 2 ماهی است که در آمریکای شمالی دیده می‌شود و نام رمز گوشی پیکسل 2 نیز باز هم ماهی است که در کانادا و شمال کشور آمریکا مشاهده شده است. این شایعه تا جایی پیش رفته که نام رمز گوشی پیکسل 2 در وب‌سایت AOSP دیده شده تا این موضوع حکایت از این داشته باشد که گوگل در حال آزمایش این گوشی بوده است.

از شایعات مربوط به گوشی‌های‌هوشمند پیکسل گوگل می‌توان به دوربین پیشرفته‌تر، چیپست جدید و بدنه‌ای ضد آب و گرد و غبار اشاره کرد. به احتمال فراوان گوگل، چیپست اسنپ‌دراگون 835 را به جای چیپست اسنپ‌ 821 در پیکسل‌های جدید خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال