مشاهده دوربین های پنجگانه در تصاویر منتشر شده از هواوی P50 پرو پلاس

تصاویر رندر هواوی P50 پرو پلاس نشان می‌دهد این گوشی در پنل پشتی خود میزبان پنج دوربین است. در این گوشی از صفحه نمایش واترفال استفاده شده و هر کدام از دوربین ها از یک لنز شیشه ای استفاده کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این تصاویر متفاوتی مربوط به […]

تصاویر رندر هواوی P50 پرو پلاس نشان می‌دهد این گوشی در پنل پشتی خود میزبان پنج دوربین است. در این گوشی از صفحه نمایش واترفال استفاده شده و هر کدام از دوربین ها از یک لنز شیشه ای استفاده کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این تصاویر متفاوتی مربوط به گوشی های هواوی P50 و هواوی P50 پرو منتشر شده بود. اما اکنون تصاویر رندر مربوط به این گوشی نشان می دهد مدل جدید از این خانواده به نام P50 پرو پلاس درون لنز های شیشه ای ماژول‌های متفاوتی را جای داده است.

 طبق طراحی متفاوت و لنزهای شیشه ای قرار داده شده در پشت این گوشی احتمالاً گوشی P50 پرو پلاس از دوربین های پنج گانه استفاده خواهد کرد. در این مجموعه یک دوربین پریسکوپی به همراه یک لنز دیگر در یک دایره و سه دوربین دیگر با ماژولی شبیه به ToF در یک دایره دیگر قرار گرفتند. امکان دارد این تصاویر متفاوت با چیزی باشد که در نهایت هواوی معرفی خواهد کرد. زیرا برخی از شرکت ها پیش از تولید مدل نهایی طراحی های متفاوتی را انجام خواهند داد. قرار بود هواوی در ماه جاری میلادی از P50 رونمایی کند. اما به نظر می رسد علاوه بر به تعویق افتادن عرضه، تولید آن نیز دستخوش تغییر شود. طی آخرین اخبار منتشر شده توسط این شرکت گوشی های رده بالا در اردیبهشت و خرداد ۱۴00 معرفی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال